INFÓRMATE

OLIMPÍADA MATEMÁTICA GALEGA 2º ESO Edición 2022

Felicitamos a todo o alumnado presentado na fase de Centro realizada no IES Eduardo Pondal o pasado xoves 17 de marzo e presentamos ao alumnado participante na próxima fase olímpica: Brais L., Noa V., Irene G. (mención de honra), Tomé S., Raúl M., Brais N., Victoria G. e Carmen I. A fase de Zona Santiago realizarase o vindeiro xoves 21 de abril. Dende aquí animamos ao noso alumnado olímpico!!

Departamento de Matemáticas

Blanco Mosquera, Paula (XD)

Blanco Fernández, Luisa

Bordello Malde, Lucía

Castellano Méndez, María

Couto Viñeglas, Óscar

Díaz González, María Emilia

Iglesias Méndez, Nuria

Teo Ríos, Patricia

Cuestionario para colaborar cun estudo científico sobre a problemática relacionada co uso masivo de Internet, as redes sociais, adicción aos videoxogos e ás apostas en liña

Desde o departamento de Matemáticas estase a colaborar cun estudo científico coordinado por investigadores da Universidade de Vigo sobre a problemática relacionada co uso masivo de Internet, as redes sociais, adicción aos videoxogos e ás apostas en liña, no marco daEstrategia Nacional sobre Adicciones 2017-2024.
Pedirase ao alumnado, de maneira voluntaria, que cubra un breve cuestionario na aula, individual e garantindo o anonimato e confidencialidade, xa que en ningún momento se lles pedirá ningún tipo de dato persoal ou identificativo.
Aquelas familias que desexen non participar no estudo poderán non facelo, e deberán de comunicalo expresamente enviando polo seu fillo/filla titorando/a debidamene cumprimentado o documento seguinte:

documento de rexeitamento

Pódese consultar toda a información premendo no seguinte enlace:

información ás familias

Olimpiada Matemática

Alumnado clasificado para a Olimpiada Matemática: Lucas Budiño Alló (2º ESO-E), Alexandre Lú Meitín (2º ESO-F), Laura Freire Vázquez (2º ESO-F), Marta Pardal Guillán (2º ESO-E), Jorge Ferro Suárez (2º ESO-D). Pasaron á seguinte fase Marta e Lucas.