Xornalismo na escola

Hoxe, martes 21 de marzo, o noso Centro sumouse á segunda edición de “Xornalismo na Escola”, una iniciativa do Colexio Profesional de Xornalistas deGalicia e a Obra Social “la Caixa” que ten por obxecto impartir obradoiros entre os escolares de 3º e 4º da ESO nosinstitutos de educación secundaria de Galicia.Neste caso, alumnos de cuarto daESO participaron desta iniciativa.O obxectivo e tratar de inculcar na xuventude o espírito crítico ante a información e as noticias nos medios de comunicación offline e online. Deste xeito, os alumnos tratarán temas como os riscos e vantaxes das novas tecnoloxías de información e a comunicación (TIC), a necesidade da mediación e o contraste de fontes no xornalismo ou tamén o que pode supór para á xente nova a veracidade e o rigor xornalístico.