ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

Ven de saír publicada a Resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

A continuación deixamos información resumida e enlaces á información completa.

As Competencia dixital segundo o Marco galego de competencias dixitais que podes obter AQUÍ  divídese en 5 áreas.

A Acreditación da competencia dixital do alumnado pode ser:

Podedes atopar máis información e unha “demo”  da proba de acreditación  na páxina https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

OLIMPÍADA DE FÍSICA

A nosa alumna Aroa Dios de 2° bacharelato foi primeira clasificada na fase local das olimpíadas de Física. Viaxará a Granada do 4 ao 7 de abril para participar na XXXV edición da olimpíada nacional de Física. Noraboa!!!!

CONCURSO FOTOGRAFÍA MATEMÁTICA

O Departamento de matemáticas convoca un concurso de fotografía. PARTICIPADE!!!

Os gañadores daranse a coñecer o día 14 de Marzo (Día de Pi e día Internacional das Matemáticas). Podedes consultar as bases do concurso premendo AQUÍ

ACTIVIDADES XANEIRO

VISITA AO INE

Durante os mércores do mes de Xaneiro, o alumnado de 1º bacharelato de Matemáticas I e Matemáticas aplicadas ás CCSS I, e o alumnado de Métodos Estatísticos de 2º de Bacharelato visitou o INSTITUTO NACIONAL DE ESTATÍSTICA de Ourense, onde recibiron unha charla moi interesante sobre o seu traballo diario. Ademais, ensináronlles todas as instalacións e puideron falar con todo o persoal dos distintos departamentos. Sen dúbida, unhas xornadas moi interesantes nas que puideron aprender moito sobre o traballo estatístico, tanto teórico como práctico.

PARTICIPACIÓN NO VI TORNEO DE DEBATE ACADÉMICO DE GALICIA

Un ano máis o departamento de Filosofía do noso centro animou ao noso alumnado de 3º e 4º ESO para participar no torneo. Tanto o grupo de 3º ESO como o de 4º ESO fixeron un moi bo traballo e volveron moi contentos da experiencia. Noraboa pola vosa participación!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Desde a dirección do IES Eduardo Blanco Amor, convidámosvos a unha xornada de portas abertas:

ENTROIDO 2024

Clicar na imaxe para ver o vídeo sobre a participación no Entroido 2024 do IES Blanco Amor