Visita ao parque eólico experimental de Sotavento

Este venres, día 22 de abril, os alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO e 1º de Bacharelato, visitaron o parque eólico experimental de Sotavento.

Comezamos a visita cunha charla na que nos explicaron de onde provén a enerxía que consumimos nos nosos fogares e que peso ten cada unha das fontes de enerxía, tanto renovables como non renovables, no balance final.

Seguidamente, divididos en grupos, puidemos coñecer de cerca, como funcionan as placas solares térmicas e fotovoltaicas; vimos tamén o mecanismo interno dos aeroxeneradores e a súa mecánica, e entramos nun deles para observalo por dentro.

Tamén puidemos visitar a vivenda bioclimática. Un centro de interpretación da arquitectura bioclimática, cuxa estrutura móstranos as posibilidades reais dun modelo da construción eficiente. Onde puidemos comprobar a aplicabilidade das enerxías renovables nunha vivenda familiar e a comparación das innovacións tecnolóxicas neste campo.

Por último, antes de regresar, cargámonos de enerxía renovable xantando nas instalacións.

Álbum: Curso académico 2021/22 -> Visita a Sotavento