IES DE CATABOIS
Tfs: Administración: 881 930 233 - Conserxería: 881 930 238
Orientación: 881 930 237 - PFB: 881 930 236 - Fax: 881 930 241
E-mail: ies.catabois@edu.xunta.gal
50º ANIVERSARIO do IES de Catabois
Conmemoración 50 Aniversario.
Enviado por joseyapa o Ven, 03/05/2024 - 19:27Grazas de parte do centro polo detalle que tiveron connosco o antigo alumnado
O día 30 de Abril o IES de Catabois celebrou a conmemoración do seu 50 Aniversario, o evento estivo aberto a todos os que quixeron asistir, antigo alumnado, profesorado, persoal non docente etc.
Enlace a mais imaxes no blog
ROTEIROS CAL "Roteiros científicos, artísticos e literarios"
Enviado por joseyapa o Ven, 03/05/2024 - 19:08O alumnado de 3º e 4º da ESO, participou durante a semana do 21 ao 27 de abril nestes roteiros promovidos polo Ministerio de Educación, completando o roteiro 5: Estremadura e Andalucía Occidental. Visitando Mérida, as minas de Riotinto, Sevilla, Cadiz, Moguer, Doñana, entre outros lugares.
50º ANIVERSARIO O PRÓXIMO MARTES 30 DE ABRIL 2024
Enviado por joseyapa o Sáb, 13/04/2024 - 18:3630 abril 2024
17:00 h
Toda a comunidade educativa está convidada
AS IMAXES DO PATRIMONIO
Enviado por joseyapa o Mér, 03/04/2024 - 18:12AS IMAXES DO PATRIMONIO
7º CERTAME DE RECOLLA DAS IMAXES DO PATRIMONIO INMATERIAL GALEGO-PORTUGUÉS
Dúas categorías:
Na 2ª Secundaria, Bacharelato e Ciclos Formativos as fotografías serán en datas anteriores a 1970. Acompañarase dun texto libre que terá unha extensión máxima de 250 palabras. As fotografías terán que ser propiedade da súa familia
PODCAST: Tamén se pode participar no Certame enviando un podcast que faga referencia a unha das imaxes Duración máxima de 5 minutos.
Os gañadores poden facerse cun premio.
O prazo de presentación rematará o 23 de xuño de 2024.
PUBLICACIÓN PROCESO DE ADMISIÓN
Enviado por joseyapa o Mar, 02/04/2024 - 13:00Todo o alumnado que solicitou praza neste IES no proceso de admisión, en prazo, foi admitido.
Poden consultar as listaxes no taboleiro do centro.
Resolución definitiva das bolsas de ESTUDO DO MEC. CONVOCATORIA XERAL CURSO 23/24.
Enviado por joseyapa o Lun, 25/03/2024 - 12:50Resolución definitiva das bolsas de ESTUDO DO MEC. CONVOCATORIA XERAL CURSO 23/24.
Pódese interpoñer recurso de reposición ata o día 22 de abril de 2024.
O documento do recurso, así como a documentación terá que presentarse do seguintes xeitos:
Xeito presencial:
-
REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN DO ESTADO
-
REXISTROS DA ADMINISTRACIÓN AUTONÓMICA
-
REXISTROS DO CONCELLO E DA DEPUTACIÓN
-
CORREO POSTAL (ORDINARIO E CERTIFICADO)
Xeito telemático:
-
No seguinte enlace: https://sede.xunta.gal/portada (ten que estar autorizado: CHAVE 365)
CONSELLERIA DE CULTURA, EDUCACION, FP E UNIVERSIDADE
XEFATURA TERRITORIAL DE CULTURA, EDUCACION, FP E UNIVERSIDADE
SERVIZO DE APOIO AOS SERVIZOS EDUCATIVOS. SECCION DE BOLSAS DE ESTUDO
Bolsas de Estudos
Rúa Vicente Ferrer, 2
15071 A CORUÑA
NON E VALIDA A PRESENTACION A TRAVÉS DE CORREO ELECTRÓNICO.
RESOLUCION DEFINITIVA CONVOCATORIA XERAL DE BOLSAS DE ESTUDO 23/24
Becas estudos post-obrigatorios 24-25
Enviado por joseyapa o Lun, 18/03/2024 - 21:25O 19 de marzo publicouse a convocatoria de becas do MEC para estudios post-obrigatorios.
O prazo de presentacións de solicitudes é dende o 19 de marzo ata o 10 de maio de 2024.
No enlace está a información e acceso para facer a solicitude en liña.
INSTRUCCIÓNS PARA SOLICITAR BECA: INFORMACION BOLSAS DE ESTUDO MEC 24/25 CONVOCATORIA XERAL
Para calquera información no seguinte enlace:
https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html
INFORMACIÓN. PROBA DE AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2023/24
Enviado por joseyapa o Ven, 15/03/2024 - 17:55QUE É? É unha proba para avaliar as competencias en matemáticas e comunicación lingüística (lingua galega, lingua castelá e lingua inglesa)
A QUEN VAI DIRIXIDO? A todos os centros educativos que impartan o cuarto curso de educación primaria e segundo curso de educación secundaria obrigatoria.
CAL É O PROCEDEMENTO: Os centros recibirán da Administración uns cadernos en formato papel para o alumnado. Tamén haberá uns cuestionarios de contexto dirixidos ás persoas titoras, á dirección do centro, o alumnado e familias.
IMPORTANTE!!
- O alumnado exento de lingua galega estará exento de realizar a proba de competencia en lingua galega.
- Haberá adaptación de tempo, formato, axuda técnica para o alumnado que o precise.
QUEN CORRIXE? O profesorado do centro que non imparte docencia neses cursos e sexa especialista nesas materias. Haberá posteriormente unha segunda corrección por parte da Administración.
CANDO VAI SER? O mércores 10 e xoves 11 de abril de 2024 será a realización da proba. O 22 de abril acaba a corrección e a gravación de datos.
QUEN COORDINA AS PROBAS? Haberá unha comisión de coordinación do centro e outra comisión de coordinación territorial (Administración).
CAL É O FIN? Ao finalizar as correccións cada centro terá unha puntuación global expresada en niveis (NON hai puntuación individual). Esta información será para o centro e Administración e non se fan públicas. Elaborarase un informe a análise da situación co obxectivo de valorar medidas orientadas a mellorar os resultados académicos, a calidade e equidade do ensino.
NORMATIVA:
· - ORDE do 29 de decembro de 2023 pola que se regula o desenvolvemento da avaliación de diagnóstico na Comunidade Autónoma de Galicia.
· -RESOLUCIÓN do 14 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación de diagnóstico de educación primaria e educación secundaria obrigatoria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso escolar 2023/24.
PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO
Enviado por joseyapa o Dom, 25/02/2024 - 14:13
Proceso de Admisión de alumnado
Prazo para solicitar:
Do 01/03/2024 ao 20/03/2024 (ambos os dous incluídos)
1. A solicitude (ED550B) debidamente cumprimentada e asinada e a documentación complementaria pode presentarse dunha das seguintes maneiras:
· Poderán presentarse as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar, ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común
ou
· Vía electrónica mediante o formulario normalizado disponible na aplicación informática admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal). Para esta opción poderá empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365
2. As persoas interesadas deberán achegar, xunto coa solicitude ED550B, a seguinte documentación complementaria
· Copia do libro de familia
· Copia dos DNIs
· Certificado de matrícula
· Certificado de empadroamento colectivo
· No caso de separación, copia da sentenza
· Ademais, para solicitudes de BACHARELATO: Certificación académica da nota media do último curso finalizado
3. Publicación das listaxes provisionais: 25/04/202
4. Prazo de reclamación contra as listaxes provisionais: 5 días hábiles (dende o seguinte á publicación das listaxes provisionais)
5. Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: 15/05/2024
Normativa relacionada:
Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa e derroga o artigo 44 da Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
INFORMACIÓN ADMISIÓN
Enviado por joseyapa o Mér, 21/02/2024 - 20:55TODO O ALUMNADO SOLICITANTE NO PRAZO DE RESERVA FOI ADMITIDO
O 22 de febreiro publicarase no taboleiro do edificio de administración do centro o alumnado admitido en reserva
APERTURA PRAZO DE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2024/25 PARA CENTROS ADSCRITOS
Enviado por joseyapa o Lun, 15/01/2024 - 21:07CURSO 2024-25
XORNADA DE PORTAS ABERTAS
Luns 29 de xaneiro
18:00 horas
INSTRUCIÓNS PARA A RESERVA DE PRAZA dos nosos centros adscritos: CEIP Plurilingüe San Xoán de Filgueira, CEIP de PAZOS, CEIP Almirante Juan de Lángara y Huarte e CPI de Atios.
PRAZO: 15 DE XANEIRO ATA O 5 DE FEBREIRO
As solicitudes tramitaranse a través da aplicación
https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
As dúbidas das familia serán resoltas polos centros educativos.
As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual empregando o formulario en papel ou a través da aplicación no menú:
https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/
Solicitudes > Reserva > Crear
Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalleprocedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación. O comportamento da aplicación depende de se se cubre a solicitude estando identificado ou non.
1. Usuarios sen identificar
Unha vez introducidos todos os datos, deberá premer no botón Crear aparecendo a seguinte mensaxe para poder descargar a solicitude e o anexo I Bis que deberá presentar no centro. Tamén poderá imprimir o xustificante co código da solicitude.
2. Usuarios identificados
Unha vez gravada a solicitude na aplicación, aparecerán as opcións para presentar e asinar a solicitude na sede electrónica ou para descargar o informe (solicitude), imprimilo e presentalo no centro educativo.
Formulario RESERVA GALEGO
Formulario RESERVA CASTELÁ
TITORES E HORARIO DE TITORÍAS
Enviado por joseyapa o Sáb, 23/09/2023 - 13:51CURSO 2023-24
TITORES POR GRUPOS E HORAS DE TITORÍA
ESO
1º ESO A
García García, Rosa María - Lúns 10:40 - 11:30
1º ESO B
Derungs Criado, Marta - Martes 10:20 - 11:50
2º ESO A
Teijido Canedo, Manuel - Xoves 10:20 - 11:10
2º ESO B
Río Reboredo, María del Carmen - Martes 11:25 - 12:15
3º ESO A
Escariz Quintás, Jesús - Martes 10:20 - 11:50
3º ESO B-PDC
Armada Castro, María Elisa - Lúns 11:30 - 12:20
4º ESO A
Martín Suárez, Noemí - Mércores 12:45 - 13:35
4º ESOB-PDC
Patiño Castro, Irene - Martes 11:25 - 12:15
BACHARELATO
1º BACH
Gómez Cheda, María Teresa - Mércores 9:30 - 10:20
2º BACH
Ferreiro Rozas, Antonio José - Venres 11:30 - 12:20
CURSO FORMATIVOS BÁSICOS
PFB ALMACEN
Leira Martínez, María Mercedes - Martes 12:15 - 13:05
PFB INDUSTRIAS ALIMENTARIAS
Martínez Gómez, María Mercedes - Martes 9:30 - 10:20
CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2023-24
Enviado por joseyapa o Dom, 03/09/2023 - 20:20O CENTRO ESCOLAR COLLE DE DÍAS NON LECTIVOS
13 DE OUTUBRO 2023
19 DE MARZO 2024
FONDO LIBROS: PUBLICACIÓN LISTAS DEFINITIVAS 21/07/23
Enviado por joseyapa o Mar, 11/07/2023 - 10:56Infórmase que con data 21/07/2023 publicaranse as listaxes definitivas do VALE MATERIAL, que estarán a disposición da comunidade educativa no taboleiro informativo da secretaría do centro.
Infórmase que con data 12/07/2023 publicaranse as listaxes provisorias do VALE MATERIAL.
O prazo de reclamacións remata o 20/07/2023
MATRÍCULA CURSO 2023- 2024
Enviado por joseyapa o Lun, 26/06/2023 - 17:59MATRÍCULA CURSO 2023-24
Datas para formalizar a matrícula:
Días 3 e 4 de xullo 1º de BAC, 2º de BAC e 4º de ESO.
Diás 5, 6 e 7 de xullo 1º, 2º e 3º de ESO.
Rogase acudir nas datas sinaladas.
Impresos de Matrícula:
Documentación que deben xuntar ao impreso de matrícula:
- 2 Fotos tipo carné.
- Fotocopia DNI.
- Fotocopia Tarxeta Sanitaria.
- Correo electrónico en vigor para comunicacións oficiais.
Xustificante de ingreso en ABANCA (IBAN: ES 56-2080-0212-04-3040005030) de 1,12 euros do SEGURO ESCOLAR. (Só para o alumnado de 3º, 4º ESO e de 1º, 2º de BAC).
Certificación académica ESO. (Só para o alumnado que inicia os estudos de 1º BAC).
Todo o alumnado debe adxuntar os seguintes documentos:
- Impreso de autorizacións varias.
- Impreso de adhesión ANPA (voluntario).
Alumnado de BACHARELATO e PROGRAMAS FORMATIVOS BÁSICOS:
- Procedemento saídas do Centro alumnado menor de idade.
- ESO e 1° Bacharelato: EDU-EXCHANGES.
- ESO e Bacharelato: RUTAS CIENTÍFICAS, ARTÍSTICAS E LITERARIAS.
AUTORIZACIÓN PARA A PARTICIPACIÓN EN DÚAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES NO CURSO 2023-24
RELACIÓN LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2023-24.
- Relación libros de texto ESO.
- Relación Material escolar alumnado ESO.
- Materiales de Educación Plástica ESO.
- Relación Libros de Texto 1º e 2º de Bacharelato.
AVISO IMPORTANTE:
O ISBN do libro lingua castelá de 1º de Bach ten un erro, o Nº correcto é:
GENiOX PRO Lengua Castellana y Literatura
9780190545758
Petición doazón libros de texto.
DIGITALWEEK
Enviado por joseyapa o Lun, 29/05/2023 - 22:25Convocatoria para a selección de centros docentes públicos para participar no programa de inmersión lingüística en lingua inglesa a través de actividades dixitais, Digitalweek, dirixido ao alumnado de sexto curso de EP e de ESO durante o curso 2023/24
- O prazo para presentar solicitudes será desde o 25 de maio ao 25 de xuño, incluídos.