Clubs de lectura xuvenís

CLUBS DE LECTURA XUVENÍS

Club de lectura xuvenil

Dende o ano 2008 funcionan no noso centro tres Clubs de Lectura para alumnos:

O Club de Lectura para alumnos de 1º e 2º ESO ten lugar os mércores no 2º recreo na Biblioteca. Dinamizan Iolanda e Pilar.

O Club de Lectura para alumnos

de 3º e 4º ESO ten lugar os venres no 2º recreo en Audiovisuais. Dinamizan Iolanda e Teresa.

Nas sesións de Club de Lectura está permitido comer na Biblioteca e, moitas veces, mesmo as profes encargadas convidan a tomar unhas lambetadas.

O Club de Manga e Anime está dirixido aos alumnos aficionados  a este tipo de libros, está dirixido por eles mesmos coa nosa supervisión e contan cun presidente que actúa de voceiro. Reúnense nos segundos recreos de martes e xoves en Audiovisuais. Nas xuntanzas len e comentan libros manga, deciden as propostas de adquisicións que farán á biblioteca, xogan, organizan actividades para todo o centro, planean os seus disfraces para o Entroido e preparan a súa excursión á Expotaku de A Coruña que se celebra anualmente no mes de maio.

Os tres Clubs realizamos unha saída cara a finais de curso para recompensar a dedicación e asistencia ás xuntanzas dos nosos alumnos; pasamos o día fóra do instituto, coñecemos  rapaces doutros Clubs de Lectura e visitamos lugares interesantes.