Complementarias

Mostra de actividades complementarias do curso 19-20

(1/07/2020)

Durante este curso fixéronse moitas actividades nas que o alumnado puxestes en xogo as vosas capacidades creativas: Samaín, magosto, horta escolar, Día da Paz, Quérote+, Entroido, concursos da biblioteca,... Moitos destes traballos recóllense no blog "Queremos facer" dos plans Proxecta, nos que colaboran diversos departamentos do centro. Aquí vos deixamos, ben á man, o enlace, para que lle botedes un ollo e lembredes todos eses bos momentos es os vosos excelentes traballos:

Queremos facer

As mulleres nas Tecnoloxías da Información e da Comunicación

(25/05/2020)

O pasado 23 de abril celebrouse o Día Internacional das Mulleres nas TIC. Co motivo desta celebración, os departamentos de Tecnoloxía, Matemáticas e Orientación, elaboraron este xogo de Escape Room para dar a coñecer algunhas mulleres adiantadas ao seu tempo, que destacaron e lograron importantes innovacións no mundo das TIC.
Animádevos a coñecer un pouco da vida e dos logros destas mulleres. Aquí vos deixamos o enlace:

Mulleres pioneiras no mundo das TIC

Catabois lembra Ricardo Carvalho Calero

(15/05/2020)

Como xa saberedes, o 17 de maio é o Día das Letras Galegas. Este ano o autor homenaxeado é Ricardo Carvalho Calero. Algunhas e algúns de vós tivestes a oportunidade de coñecer un pouco este intelectual ferrolán nun obradoiro e roteiro que tivemos alá por febreiro e marzo.
Mais as circunstancias de emerxencia sanitaria fixeron que todo se paralizase e moitas actividades tiveron que cancelarse; de feito as celebracións deste día adiáronse para o 30 de outubro.
Alén das tarefas que estades a elaborar dende a casa, e outras que irán chegando, os departamentos de Lingua Galega e Tecnoloxía elaboraron un xogo (escape room) co que poderedes ver algúns apuntamentos sobre a súa vida. Aquí vos deixamos o enlace:

Unhas pegadas pola biografía de Ricardo Carvalho Calero

12 de maio, Día Internacional das Mulleres Matemáticas

(12/05/2020)

Hoxe conmemórase o nacemento de Maryam Mirzakhani, que en 2014 gañou a Medalla Fields (que é como o Nobel en Matemáticas). Nos 85 anos que leva concedéndose este galardón foi a única muller que a recibiu.

A Comisión de Mulleres e Matemáticas da RSME organizou actividades para conmemorar este día, unha delas é un xogo de escape room ao que podedes acceder aquí:

El pasillo del olvido recordado

Dende o Departamento de Matemáticas animámosvos a botar un anaco entretidos resolvendo varias probas que implican a grandes matemáticas da historia, desde Hypatia a Sophie Germain ou Maryam Mirzajani.

Boa fuxida!!

Feliz día do libro!

(23/04/2020)

Robots lectores

Para celebrar o Día do Libro como facemos cada curso, pero nesta situación de confinamento, a Aula de Robótica do IES de Catabois propón a todo o alumnado un

concurso fotográfico

a través de Instagram en relación co tema anual da biblioteca "Ciencia e literatura".

Durante toda esta semana, ata o día 30 de abril, podedes subir unha fotografía na que se poida ver un libro xunto con algo relacionado coa ciencia. Na publicación hai que etiquetar a @roboticatabois e @iesdecatabois e empregar os hastags #yomequedoencasa #cienciayliteraturaiesdecatabois.

Concederanse dous premios dotados co agasallo dun libro á foto con máis likes e á foto máis orixinal segundo o criterio do xurado.

Os que non teñades Instagram e queirades participar igualmente no concurso á fotografía máis orixinal, tamén podedes enviar as vosas instantáneas á dirección de correo ies.catabois@edu.xunta.es indicando no asunto "Concurso fotográfico Día do Libro".

Animádevos a participar e felices lecturas!