Luns 20 de maio

O vindeiro luns 20 de maio é día non lectivo, polo que non haberá clases. Porén, o Centro si abrirá para trámites administrativos no seu horario habitual

A matrícula de ABAU tramitarase en horario de 10 a 12 horas.

Listaxes de alumnado admitido para o curso 2024/2025

As listaxes provisionais de admitidos e non admitidos definitivos están publicadas no taboleiro de anuncios, na entrada do centro.

Avisos:

- Prazo para solicitar a bolsa do Ministerio de Educación para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o curso 2024/2025. Do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024

Festival das Letras Galegas 2024. Recitando a Luísa Villalta

Onte, 15 de maio, celebramos no noso centro o Día das Letras Galegas. Comezamos cun concurso poético-literario na nosa biblioteca, onde o alumnado gañador de cada aula tiña que recitar o seu poema diante dun xurado. A continuación tivemos o festival propiamente, onde homenaxeamos a poliédrica Luísa Villalta, a través da lectura da súa poesía e dunhas pinceladas biográficas con acompañamento do alumnado de música.

Tamén contamos coa inestimable participación das poetas Lara do Ar e Silvia Penas que recitaron obra propia e obra de Luísa Villalta. A parte festiva correu a cargo do alumnado de regueifas e do grupo de pandereteiras do centro.

Unha xornada ben bonita para dar pulo á nosa lingua!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Festival das Letras Galegas 2024. Recitando a Luísa Villalta

II Certame literario: As letras do Castelao

No IES Castelao temos moita canteira de escritores. Co gallo das Letras Galegas, celebramos o II Certame literario As letras do Castelao. En homenaxe á autora deste ano, Luísa Villalta, as composicións foron poéticas e de temática libre.

Álbum: Curso 2023/2024 -> II Concurso as Letras do Castelao

Elevator Pitch

Os alumnos de 2º bacharelato, materia de Empresa e modelo de diseño de negocio utilizaron a ferramenta de resolución de problemas”Desing Thinking”, aplicándoa a problemas que eles detectaron no seu entorno.
Aquí vémolos expoñendo utilizando as técnicas de “elevator pitc” e stoerytelling.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Elevator Pitch

Hora de Ler do 13 de Maio: Letras Galegas

Poesía | Pensamiento, emoción, Bach y 'muiñeira vella': esto ...

Este ano homenaxéase o 17 de Maio a Luísa Villalta. Para quen queira achegarse á súa figura ofrecemos aquí algúns recursos para usardes nesta Hora de Ler da semana das Letras Galegas.

Contamos cunha biografía musicada que comparte o CEIP Chans-Bembrive ou o seu poema "Estación" musicado por Sandra Tenreiro ou César Morán.

Tamén podemos afondar nalgún dos seus poemas da man de Xosé Mª Álvarez Cáccamo (xúntase abaixo PDF).

A Real Academia Galega fornece, amais da biografía recollida no primeiro enlace, moitas novas e vídeos sobre a autora, algúns moi breves e ilustrativos da súa vertente literaria e musical (Palabra de muller, 2'09'').

Máis lúdico, do equipo Bibliocuntis envían un xogo de versos e imaxes para emparellar do seu poemario Papagaio, que tamén xuntamos abaixo en PDF.

E non esquezades desfrutar da magnífica exposición que hai no vestíbulo con traballos do alumnado de Plástica sobre textos de Luísa Villalta.

Felices Letras Galegas !

Poesía ilustrada de Luísa Villalta

O alumnado de 4º da ESO da materia de Educación plástica e visual, xunto co alumnado de 1º de Bacharelato de Debuxo artístico elaborou esta exposición de poesía ilustrada arredor da autora homenaxeada nas letras galegas 2024, Luísa Villalta.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Poesía ilustrada de Luísa Villalta

Galiciencia 2024

O noso alumnado de 1º da ESO asistiu á xornada de Galicia para descubrir interesantes proxectos nesta feira de innovación científica. Dirixíronse ata Ourense onde coincidiron con compañeiros do propio centro que estaban nun posto explicando o seu traballo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Galiciencia 2024