Actividades (Mat)

Galiciencia 2024

O noso alumnado de 1º da ESO asistiu á xornada de Galicia para descubrir interesantes proxectos nesta feira de innovación científica. Dirixíronse ata Ourense onde coincidiron con compañeiros do propio centro que estaban nun posto explicando o seu traballo.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Galiciencia 2024

O alumnado de 1º da ESO participa en Ligamats

Alumnado de 1º da ESO participou nas probas de Ligamats que se desenvolven na Escola Rosalía de Castro. Tiveron que resolver problemas de tangram, pentominos, cubo soma e un problema de lóxica que fixeron en grupo para atopar a solución entre todos xuntos.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Ligamats 2024

Olimpíada matemática

O pasado venres 19, un grupo de alumnos de 1º e 2º de Bacharelato participaron na Olimpíada Matemática Galega 2024.

Para realizar as probas acudiron á Facultade de Matemáticas da USC e competiron contra outros case 150 alumnos de toda a xeografía galega. Nestas probas, que duraron toda a xornada, o estudantado participante enfróntase a un total de seis problemas, en que o enxeño e a creatividade xoga un papel importante cara a súa resolución.

Dende aquí queremos felicitar a Martín, Carlos, André, Sabela, Daniela, Juan José e Sergio. Estamos moi orgullosos dos vosos resultados e agardamos que esta sexa unha desas experiencias que non se olvidan da estapa educativa. Grazas, tamén, á nosa profesora Andrea por os acompañar e a Miguel por os preparar.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Olimpíada matemática

DÍA ESCOLAR DAS MATEMÁTICAS

O 12 de Maio celébrase o día Escolar das Matemáticas, data que coincide co nacemento de Pedro Puig Adam, insigne precursos da didáctica nas matemáticas.

Para celebar dito día o alumnado do IES realizou unha actividade parecida os scape room, tiñan que traballando de forma colaborativa encontrar o código para abrir a caixa forte.

Lograron abrir a caixa?...

Preme aquí para velo

Olimpíada matemática 2º ESO

O pasado xovés 29 de Abril unha selección de 10 alumnos do IES Castelao presentaronse xunto con 35 alumnos máis doutros centros a Olimpíada Matemática Galega para 2ºESO organizada por Agapema.
A fase de clasificación da zona de Vigo da Olimpíada celebrouse no noso IES e consiste na resolución de 5 problemas de modo individual por cada un dos alumnos durante dúas horas.
Os alumnos que representaban o noso IES nesta proba foron:

- -Hector Míguez Ambrosio
-  Aitana del Rocío Avendaño Jiménez
-  Marta Benavides Viñas
-  Noel Dios Costas
-  Alejandro Hasmi Simón
-  Anxo Pereiro Fernández
-  Diego Pereira Liz
-  Alejandro Rodríguez Rodríguez
-  Martín Ruíz Juncal
-  Sophia de Sousa Mendoza

Grazas por pasar unha tarde facendo problemas de matemáticas para representar o noso IES, para nós xa sodes Gañadores.

Álbum: Curso 2020/2021 -> Olimpíada matemática

Concurso de Esopías

Unha Esopía é unha poesía que relaciona as cifras do número PI cas rimas ou prosas. Propúxoselle ó alumnado de 4ºESO e algún grupo de 3º e 2º ESO a participación en crear as súas esopías.
      Entregáronse arredor de 50 esopías a cada cal máis enxeñosa, realizouse un concurso e os gañadores son:

- Como a Esopía que máis gustou o Departamento de Matemáticas:
          "Cabaliños danzantes " de Uxía Rodríguez Gómez de 4ºESO C
- Como as Esopías con máis votos entre todo o alumnado do centro:
         - En 4ºESO
            "Auras del océano" de Uxía Couñago Calviño de 4ºESO C
            "Verano" de Liam Blaney Barbosa de 4ºESO C
        - En 3ºESO
             " Viaje a Cuba" de Rogert Isaac Abreu Lavandeira de 3º ESO C
        - En 2ºESO
              "Los acertijos de Álex" de Taixa da Cunha da Silva de 2º ESO E

Álbum: Curso 2020/2021 -> Concurso de Esopías

Concurso Matemáticas na Raia

O xoves 15 de Abril de 2021 o alumnado de 3ºESO dos grupos B e C participou no concurs Matemáticas na Raia organizado por Agapema.
      O alumnado acudiu ó centro en horario de tarde para resolver de forma cooperativa 5 problemas de matemáticas. Ditos problemas pasaban por empregar non só os contidos habituais traballados na aula senon a creatividade, enxeño e traballo en grupo.
Pronto saberemos os resultados, ¡Moita sorte!

Álbum: Curso 2020/2021 -> Concurso Matemáticas na Raia

Xornada de M4T3M4T1C4S D1V3RT1D4S

Con motivo da celebración do "Día Internacional das Matemáticas", o día 12 de Maio o Departamento de Matemáticas organizou unha "Xornada de M4T3M4T1C4S D1V3RT1D4S" con xogos de enxeño para todo o alumnado da ESO.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Xornada de M4T3M4T1C4S D1V3RT1D4S

Olimpiada de Matemáticas 2ºESO

O 25 de abril un grupo de alumnado de 2ºESO participou na “Olimpiada de Matemáticas - zona de Vigo”. Carolina Mariño foi seleccionada para a fase final galega que se disputará o vindeiro 23 de maio en Lugo. Tamén queremos agradecer a participación e o bo traballo de Naiara de Miguel, Yago Montiel, Sergio Pico, Sergio Puente e Joel Quevedo.

Álbum: Curso 2018/2019 -> Olimpiada de Matemáticas