Escolares

san

CARREIRA POPULAR SAN MARTIÑO 2022

Un ano máis os alumnos e alumnas do centro particparaon na carreira popular de San Martiño. Parabéns pola participación e o bo humor!

Mogosto

MAGOSTO 2022

Por san Martiño faise o magosto con castañas asadas e viño ou mosto

Castañas, noces e viño

son a ledicia de San Martiño.

Nadal

CONCURSO POSTRES DE NADAL. Riquísimos!!!

ROTEIRO CASARES

Alumnos de As Lagoas abren o 'roteiro Casares'

Percorreron as rúas da cidade relacionadas coa vida e obra do escritor

redacción. ourense - 18-12-2013

Un grupo de alumnos do IES As Lagoas, acompañados do seu profesor Afonso V.Monxardín, fixeron onte, dende as dez e media da mañá, unha primeira experiencia para un roteiro pola cidade en memoria de Carlos Casares. Iniciado no Parque de San Lázaro, lembraron que nacera como escritor do seu contacto co seu profesor de literatura Agustín Madarnás e de Vicente Risco, nos mediados dos 50, e que foi agasallado en todas as cidades de Galicia, despois da súa morte en 2002, con rúas e estatuas, pero aínda non en Ourense. A continuación percorreron dezaoito puntos da cidade, e nas paradas fixeron lectura de fragmentos escollidos dos seus libros, nun percorrido triple, pola vida e obra de Casares e pola relación do escritor coa cidade e as súas xentes.

PERCORRIDO

Comezaron na esquina da avenida da Habana e Cardeal Quevedo, no lugar onde estivera a casa de nacemento, e despois de pasar por Curros Enríquez, a igrexa dos franciscanos, o parque de San Lázaro, a rúa do Paseo, a Alameda, o Liceo, Arcedianos, rúa da Paz, praza do Ferro, Lepanto, praza do Trigo, concluíron na Praza Maior.

Textos de obras de Casares como 'Vento Ferido', 'Cambio en Tres', 'Ilustrísima', 'Un país de palabras', 'Deus sentado nun sillón azul', 'O sol do verán', combinados con distintos fragmentos de ensaios históricos, biografías e textos xornalísticos, e as explicacións do profesor, puxeron luz a un percorrido que pretenden repetir e facer nunha posta de largo, o día 9 de marzo próximo, cando se cumpra xa unha ducia de anos sen Carlos Casares.

PREMIOS CONCURSO DE RECEITAS DE NADAL

O día 22 de decembro celebramos o concurso de "Receitas de Nadal" e entregamos os premios ás tres mellores sobremesas a: Sofía Dibuja, Alba  González e Elisa Álvarez. No arquivo adxunto poden verse imaxes.

Noraboa ás gañadoras. E o ano que vén repetimos.

EXPOSICIÓN DE ENERXÍAS RENOVABLES

O Departamento de Física e Química organizou unha exposición sobre enerxías alternativas. Poden verse imaxes da mesma picando no arquivo adxunto.

O muro de Berlín

Con motivo do 20 aniversario da caída do muro de Berlín do 9 de novembro de 1989, o departamento de alemán coordinou a construción dun muro pequeno na entrada do noso centro. Participaron varios grupos de alumnos (alumnos de alemán de 2º ESO, 4º ESO, 1º BACH, como tamén algúns voluntarios doutros cursos, como 4º E e os alumnos da sección bilingüe de Música de 1º BACH), profesores e algún voluntario máis, aos que queremos agradecer a súa colaboración.

Se queredes ver algunhas fotos de todo este evento, entrade no blog de alemán, http://lagoasaleman.blogspot.com/ .

O 9 de novembro pola mañá proxectamos un documental sobre a caída do muro de Berlín, "Cando caeu o muro - da división á reunificación", que podedes atopar aquí:

http://www.dw-world.de/popups/popup_single_mediaplayer/0,,4853139_type_video_struct_9129_contentId_4853704,00.html (en castelán).

Pola tarde procedemos co derrumbamento simbólico do noso muro.

O martes día 10, proxectamos a pelicula Goodbye Lenin (Alemaña, 2003) na aula de vídeo do instituto.

Viaxe COMENIUS a Bremen

Bremen

O Ies as Lagoas participa no proxecto Comenius con outros 3 centros dos seguintes lugares:

• Château-du-Loir (Francia) que xa visitaron do 21 ó 25 de xaneiro
  • Bremen (Alemaña) Bremen que acaban de visitar 11 ó 15 de maio de 2009
  • Remouchamps (Bélxica) con data prevista para  novembro de 2009
  • Neste enlace temos fotos das actividades e dos profesores e alumnos que foron a viaxe.