Complementarias e extraescolares

Acto de despedida de 2º de Bacharelato de 2011

O día 26 de maio celebrouse a despedida de 2º de Bacheralto e TAFAD co seguiente guión:

• Intervención do director, Afonso Vázquez Monxardín
  • Intervención do representante de ANPA  Xose Rodriguez.
  • Intervención do xuíz José Antonio Vázquez Taín, exalumno do instituto hai 25 anos.
  • Intervención dos alumnos Cintia Meijide e Mario Nespereira.
  • Video recordando o paso desta xeración polo instituto.
  • Entrega de insignias e diplomas.
  • Actuación da Capella Madrigalista na súa versión pequena e na súa versión senior.
  • Termina con pincho de toda a comunidade e cea cos alumnos e profesores.

Do acto pódense ver

Recorrido musical y literario

Los días 10 y 11 de marzo nos fuimos a tierras castellanas para hacer un

recorrido musical y literario (organizamos los departamentos de Música y Lengua Castellana y Literatura). Llegamos directos a la Villa Medieval de Urueña y allí visitamos dos museos : uno, el de Luis Delgado que exhibe una rica e  interesante colección de instrumentos musicales del mundo y el otro, el Centro Etnográfico Joaquín Díaz, nos dejó ver no sólo instrumentos de música tradicional sino además pliegos de cordel y alguna curiosidad relacionada con el vestido tradicional y antiguo.

De allí nos fuimos a Salamanca para hacer un recorrido sobre todo literario: el Lazarillo, la Celestina, Fray Luis de León, Unamuno.., fueron los personajes de ficción y reales que  haciendo de anfitriones nos guiaron por  calles y plazas de la ciudad del Tormes. Visitamos el Edificio Histórico de la Universidad, incluso unos cuantos degustamos de la singularidad del arte modernista y sus colecciones únicas de Art Noveau y Art Decó en la hermosa Casa Lis.

Enlace de fotos

Entroido 2011

FOTOS DO ENTROIDO DE 2011

Neste enlace atoparás as fotos do último entroido

Actividades Fin de Trimestre 2010

O DÍA 22 DE DECEMBRO CELEBRÁRONSE OS ACTOS DE DESPEDIDA DE TRIMESTRE

• Reunión de alumnos con ex-alumnos para falar de opcións de estudo e rematou cun partido de baloncesto.

• Actividades deportivas

• Concurso de Tartas

• Panxoliñas

• Prantada de árbores por parte do xubilados de anterior curso.

Neste enlace están algunhas fotas

Magostos 2010

O DÍA 10 DE OUTUBRO CELEBROUSE O TRADICIONAL MAGOSTO DO INSTITUTO NO QUE HOUBO:

• Diversos xogos

• Xogos populares

• Xantar

Neste enlace están as fotos do acto

TEATRO: PIC-NIC

O xoves, ás 19:30 terá lugar unha nova representación da obra de teatro PIC-NIC, de Fernando Arrabal,  preparada polo Grupo de teatro do instituto, baixo a dirección de Lele.

Estades todos convidados a asistir a esta divertida, aínda que tráxica, reflexión sobre o absurdo das guerras.

Neste enlace tendes as fotos da representación de fin de curso e entrega de trofeos

Acto Final de 2º de BAC

O DÍA 27 DE MAIO DE 2010 CELBROUSE O acto de despedida de 2º de Bacharelato, Tafad e Futbol Sala.

O Acto desenvolvese segundo o esquema doutras veces, pero neste caso a ex-alumna enviounos un video dende China, onde se atopa a traballar. Intervención da dirección, do presidente da ANPA a través dun video de frases celebres, entrega de insignias e remate coa Capela Infantil

Enlace con fotos e videos

Video montaxe de fotos dos alumnos de 2º BAC
Fotos no salón de actos e entrega de insignias.
Fotos de grupos en tamaño grande
Fotos de subgrupos durante o pincho.
Fotos durante a cea
Fotos na aula, a primeiros de maio
Fotos de montaxe que van no video, e outras que non puideron entrar.

Acto das letras Galegas

O dia 18 de maio celebrouse un acto sobre sobre as letras galegas e entrega de premios os concursos

Enlace coas fotos

Rafting