Segunda promoción do STEMBach

O mércores 18 a nova promoción de alumnos e alumnas que cursaron os dous cursos do STEMBach presentaron os seus proxectos ante un tribunal formado por profesores da Universidade de Vigo e do propio centro. E o fixeron de 10. Parabéns!

Faro de Vigo: https://www.farodevigo.es/ourense/2022/05/19/bachillerato-alumnos-excelentes-66257306.html

Proxectos do alumnado 2020-2022   atallo

BOLSAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO  2022/23

Presentación de solicitudes: Do 19 de maio ao 30 de setembro de 2022

Atallo

_

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2022/23. O prazo para presentar solicitudes rematará o día 22 de xuño de 2022 (este incluído).

convocatoria      solicitudes

_

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS  2022

Listaxes de adxudicación provisional de alumnado selecionado e suplente atallo

Premios extraordinarios de bacharelato 2021/2022   atallo

Reclamacións

Calendario de reclamacións das cualificacións e decisións de promoción nas avaliacións finais, finais ordinarias e finais extraordinarias. atallo

Os modelos de reclamación están á disposición en conserxaría.

NOVIDADES NOS CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN

Novidades atallo

Novos criterios de promoción e titulación atallo

EXAMES DE MATERIAS PENDENTES 2021/22  ESO  Bch

Olimpíada Nacional de Alemán no  Goethe  Institut de Madrid.

O noso alumno Carlos  L. González Ávila de 4°ESO A participou hoxe, 27 de abril, na Olimpíada Nacional de Alemán no  Goethe Institut de Madrid e foi o gañador na competición do nivel A2.

O premio é representar a España na Olimpíada Internacional de Alemán que terá lugar en Hamburgo entre os días 25 de xullo e  5 de agosto.

Parabéns e moita sorte en Hamburgo Carlos!

VISITA DOS GRUPOS ERASMUS + Alemán: ITALIA, CROACIA, HUNGRÍA E POLONIA