Viaxes

Viaxe de Estudos a Bremen (11 - 15 abril de 2011)

O Departamento de Alemán organiza unha viaxe de estudos a Bremen entre os días 11 e 15 de abril de 2011 cos alumnos de 4º ESO e 1º BACH. Máis información, como p.ex. o programa, atópase nos arquivos que xuntamos.

Viaxe de Estudos a Bremen

De seguido atópase a información sobre a viaxe de estudos a Bremen organizada polo departamento de alemán do centro.

Sección Bilingüe de Música. Viaxe a Londres 2010

Información xeral           Programa           Presentación programa

Viaxe de estudos a Berlín

O Departamento de Alemán organiza unha viaxe de estudos a Berlín entre os días 23 e 27 de marzo cos alumnos de 4º ESO e 1º BACH. Máis información, como p.ex. o programa, atópase nos arquivos que xuntamos.

INGLÉS EN IRLANDA

Este verán, entre o 3 e o 17 de xullo, un grupo de alumnos, acompañados por profesorado do centro, realizarán un curso de Inglés en Irlanda. As clases terán lugar no Irish College of English de Malahide, dentro do International Youth Programme 2010.

O curso inclúe 15 horas semanais de clase, un amplo programa de actividades para as tardes e excursións a lugares de interese. O aloxamento realizarase en familias.

Viaxe de estudos a Viena - Reunión Informativa

00/00/

O próximo luns 6 de outubro de 2008 terá lugar na Sala de Xuntas do IES As Lagoas unha reunión informativa sobre a viaxe de estudos á Viena. A reunión será as 19h.

Xuntamos tamén os documentos de interese para os pais:

- Programa

- Información xeral sobre a viaxe

VIAXE DE ESTUDOS A VIENA - OUTUBRO 2008

00/00/

Os departamentos de Alemán do IES As Lagoas e do IES Arcebispo Xelmírez I e IES Rosalía de Castro (Santiago de Compostela) estamos a traballar nunha viaxe conxunta co noso alumnado de 4º curso da ESO e de bacharelato a Viena.

Para máis información, véase documento adxunto.

VIAXE A ITALIA 2008 - INFORMACIÓN XERAL

Viaxe a Italia 2008

Últimas informacións que facilitamos sobre a viaxe a Italia:

Unha sinopse do programa, que achegamos aso final deste apunto, xunto cos outros documentos:

Programa Italia_Sinopse

E tamén achegamos unha listaxe coas direccións e teléfonos dos hoteis e restaurantes nos que estaremos.

Tras a reunión do luns, 16 de xuño, adxuntamos dous documentos coa información imprescindible para pais e alumnos sobre a viaxe a Italia dous alumnos de 2º BACH.

Vos cheques dous alumnos que recadaron máis cartos poderánse recoller non centro a partir do venres, 20 de xuño, as 12h.

Premendo aquí, podedes ver a presentación en diapostivas do planning dá viaxe.

EXCURSIÓN A CELANOVA

00/00/

O día 6 de maio, con ocasión de se celebrar este ano o centenario da morte de Curros Enríquez, case 50 alumnos de 1º de Bacharelato e 4º ESO E fomos a Celanova para visitar a Casa dos Poetas (casa natal do escritor) e realizar un percorrido por espazos currosianos como Penalta, Einibó e o Cristal.
Tamén aproveitamos a xornada para visitarmos o mosteiro de Celanova, Vilanova dos Infantes e mais Castromao.