Matriculación

MATRICULA

Opcións de matrícula 2023/24

O alumnado dos centros adscritos que realizara a reserva e o alumnado que obtivera praza no proceso de admisión, realizará a matrícula aténdose ao seguinte calendario:

Do 23 de xuño ó 7 de xullo, ambos incluídos

A documentación enviarase ao correo do centro: ies.aslagoas@edu.xunta.gal e o ingreso haberá que facelo na seguinte conta bancaria

ES89 0049 6143 8124 1000 6222

Procedemento de matrícula

A matrícula farase vía online e haberá que escanear todos os documentos necesarios.

Documentación para a matrícula:

- Copia do Boletín de Notas / certificación académica / Historial académcio

- Copia do DNI ou do pasaporte (de non posuír algún destes documentos, presentarase copia do libro de familia)

- Copia da tarxeta sanitaria do/a alumno/a (só alumnado de 1º e 2º de ESO)

- 1 fotografía recente, tamaño carné, co nome no reverso.

> Taxas que se aboarán nos números de conta indicados nos formularios.

- Seguro escolar (1,12 €) Obrigatorio para todo o alumnado agás os que se matriculen en 1º ou 2º de ESO.
- Cuota anual da ANPA (Asociación de Nais e Pais de alumnos) (15,00€) Cuota voluntaria

- Taquilla: (15,00 €) voluntario

Documentación matrícula

Cubra os impresos con coidado e seguino fielmente as indicacións (por exemplo, prestar atención ao "asunto" á hora de enviar o correo ao centro) e sen esquecer ningún apartado. Gracias