Debuxo

*Premio en Igaciencia para o alumnado de 2º bach*

O noso alumnado de 2º Bacharelato de Debuxo Técnico resultou premiado no concurso Igaciencia. Novos Poliedros 2023 co Fractal: Serpe de sete cabezas Ménger-Díaz.

Parabéns Raquel, Rebeca, León, Gabriel, Uxía, Candela, Noel, Mateo e Nuno. Así como ao departamento de Debuxo.

1. ENLACE A TODOS OS TRABALLOS

2. Entrega do premio xunto con Manuel Díaz Regueiro na secretaría Xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia en Santiago de Compostela:

Parabéns a todos!!

GAÑADORES I CONCURSO DE ILUSTRACIÓN

Xa temos gañadores para o I Concurso de Ilustración, organizado pola Biblioteca, o Departamento de Plástica e o Equipo de Dinamización Lingüística.

Os gañadores foron:

1º premio: María Domínguez Pérez (1º D ESO)

2º premio: Sara Nogueiras González (1º C ESO)

3º Premio: Alberto Valencia Saco (1º D ESO) Mario López Lois (1º D ESO)

Felicitamos a todos eles polo seu magnífico traballo. E salientamos a colaboración da profesora de plástica, Juliana Ortega, que coordinou e dirixou a elaboración das imaxes.

Ademais da publicación en papel, está tamén dispoñible a edición dixital que pode verse picando na imaxe.