PROBAS DE ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL.

Accede aquí á Resolución da convocatoria e aquí á zona de información da web da Consellería de Educación sobre este tema.

Datos máis importantes

(para acceder á información completa premer nos enlaces previos)

Proba para alumnado 4ºESO que queira acreditar nivel intermedio de Competencia Dixital

• O alumnado de 4ºESO que titule obterá automáticamente o nivel “iniciación”. No caso de querer obter o nivel intermedio debe superar unha proba.
  • A proba específica para acreditar o nivel intermedio axustarase ás cinco áreas de dominio definidas no Marco galego de competencias dixitais (https://competenciasdixitais.xunta.gal/areas.html).
  • A alumna ou o alumno debe responder nun tempo máximo de 90 minutos un total de 60 preguntas de diferente complexidade e tipoloxía referidas a cada unha das cinco áreas de dominio (12 preguntas por cada área).
  • Para superar a proba específica de nivel intermedio deberase responder correctamente a un 70% do total de preguntas, sendo necesario obter un mínimo do 60% de respostas correctas en cada unha das cinco áreas.
  • A proba é gratuita e para o alumnado de 4ºESO realizarase no mes de maio (data por determinar)
  • Prazo de solicitude: 15 de marzo ata as 14:00 (modifícase o publicado na resolución)
  • Formulario de solicitude: premer aquí (presentarase exclusivamente na secretaría do centro, non por correo)

Admisión alumnado curso 24 25. Vacantes

Listado de vacantes dispoñibles no IES As Insuas para o curso 24-25.

Poden consultar as prazas vacantes no noso IES para o vindeiro curso.

O alumnado dos colexios adcristos, Ricardo Tobio e Louro, que fixo resrva de praza non ten que realizar ningunha acción.

RESERVA DE PRAZA NO IES FONTEXERÍA

RESERVA DE PRAZA - ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN SECUNDARIA

Do 15 de xaneiro ao  5 de febreiro.

Aberto o prazo de reserva de praza para o alumnado de 4º da ESO do noso centro que desexe continuar os seus estudos no IES Fontexería . Dito alumnado deberá presentar no noso centro o ANEXO I debidamente cuberto ou cumprimentalo de xeito telemático na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado e presentalo a través da Sede Electrónica. Na páxina indicada teñen a información de como proceder.

NOTA INFORMATIVA

Anexo I Poden cumprimentalo e  entregalo no centro ou telematicamente.

Este documento (Anexo I) será entregado en papel ao alumnado para facilitar o procedemento.

Bono Deporte de 120 euros

As familias poderán descargar a partir do 8 de xaneiro o Bono Deporte de 120 euros ao que poderán acceder todas as que teñan fillos, de entre 6 e 16 anos, que estean federados ou inscritos no programa escolar de fomento da actividades deportivas Xogade.

O Bono axudará ás familias a sufragar o 80 % das compras de material e equipamento ou a asistencia a clases de actividades deportivas e poderá utilizarse ata o 1 de xullo de 2024.

Cada familia poderá descargar un Bono Deporte por cada un dos fillos ou fillas.

Pódese acceder á convocatoria das axudas no Diario Oficial de Galicia.

Tamén se recollen aí as condicións e prazos para as entidades que se queiran unir ao programa. Poderán facelo ata o 30 de decembro.

Presentación dos titores coas familias

O vindeiro luns 25 de setembro terá lugar a reunión das familias cos titores dos diferentes grupos.

Comenzaremos ás 18 horas.

INICIO CURSO 23-24

IES As Insuas

Luns 11 de setembro comezo do curso 23-24

O horario será o habitual, de 8:30  a 14:10 pola mañán e de 16:15 a 17:55 pola tarde.

Ánimo!

Publicacióin de admitidos e excluidos das axudas de material

Publicada no taboleiro do IES a resolución das axudas de material, admitidas e excluidas.

Poden consultar a listaxe no propio IES en horario de 10 a 14 horas.

LIBROS DE TEXTO 23/24

Listaxe de libros do IES As Insuas para o curso 23/24

O libro de traballo de inglés en 2º de ESO foi corrixido a 29 de agosto do documento descargable pois o titulo estaba mal. O código ISBN era o correcto.

Desculpen as molestias.