Benvida

Listaxe definitiva Fondo Libros curso 2017-2018

Listaxe definitiva de alumnos/as de Fondo Libros xa foi posta en coñecemento das familias por teléfono individualmente.

As persoas interesadas ponde pasar a ver dita listaxe, presencialmente, no taboleiro de anuncios do centro.

O cheque axuda material escolar xa foi posto en coñecemento de cada familia individualmente por vía telefónica.

un saúdo.

Listaxe Provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros para o curso 2017-2018

No documento adxunto pódese ver alistaxe provisional de admitidos no Fondo solidario de Libros para o curso 2017-2018.

Dende o centro poñeremonos en contacto coas familias para informar dos libros concretos que terán que comprar os seus fillo/as.

Tamén se informará persoalmente por sms,nos próximos días, as familias que foron admitidas na axuda material escolar (cheque de 50€), e que dos días indicados nos que terán que pasar polo centro a recoller os cheques.

Tamén se lles informará as familias non admitidas nas axudas material escolar ,por sms, dos prazos para presentar as reclamacións.

Datas Exames Extraordinarios de Setembro 2017

No anexo pódese consultar as datas dos exames extraordinarios de setembro 2017.

Libros de Texto 2017-2018

No seguinte enlace pódense consultar as listas de libros do texto para o próximo curso 2017-2018.

Matrícula Curso 2017-2018

Os prazos de matrícula para o curso 2017-2018 serán o seguinte:

1º ESO: 26-27-28 de xuño de 10-14h.

2º ,3º ,4º ESO: 30 de xuño, 3 -4 de xullo de 10-14h. (SÓ PARA O ALUMNADO QUE TEÑA SUPERADO TODAS AS MATERIAS NA CONVOCATORIA DE XUÑO)

IMPRESOS DE MATRICULA NOS DOCUMENTOS ADXUNTOS.

FINAL DE CURSO 2016/2017

Prezados/as pais/nais. Indicámoslles algunhas datas e procedementos de interese en xuño:

En XUÑO as clases rematan o venres día 23 xuño.

Os libros que deban ser devoltos ó Centro, entregaránse os días 20, 21. Se algún alumno/a ten materias suspensas, serán entregados os libros necesarios o mesmo día da entrega de boletíns.

A entrega de boletíns de notas será o luns 26, ás 11 h, co titor/a (ese día xa non hai servizo de transporte escolar). Os boletíns que ás 13 h non fosen recollidos serán enviados por correo postal ós domicilios que nos teñan comunicado. O ALUMNADO CON TODAS AS MATERIAS SUPERADAS LEVARÁ O SOBRE DE MATRÍCULA PARA O PRÓXIMO CURSO.

A revisión de exames/reclamacións será o luns 26 (de 11 a 14 h)  o martes 27 (de 10 a 14h.) e o mércores 28 (de 10 a 10:30 h).

No caso de facer reclamación oficial e por escrito, a comunicación ó pai/nai/titor legal (ó interesado só se é maior de idade) da resolución da reclamación farase o mércores ás 11h (deberá ser recollida persoalmente na secretaría do centro).

O prazo para presentar solicitude para recibir libros do fondo /axudas material remata o 23 de xuño.

Recital de poesía con María Lado e Lucía Aldao

Todo o alumnado do IES As Insuas, participou nun recital de poesía con María Lado e Lucía Aldao na casa da Cultura de Muros.

Son dúas poetas galegas escriben e leen poesía en público. Teñen unha nova forma de dar lectura aos seus poemas, no que cantan algunhas das súas cancións favoritas e contan historias desternillantes que teñen que ver cos poemas ou coa súa azarosa vida de escritoras.

Convertiron ao noso alumnado en autores dadaístas a través de divertidos xogos. Foi unha xornada chea de poesía, emoción e risas. NORABOA!!!!!!!!