Benvida

Viaxe alumnado 3º ESO a Melgaço

O noso alumnado de 3º ESO está de visita en Melgaço( Norte de Portugal) co programa Proxecta- Sustentabiliadade e Paisaxe.

Viaxe a Roma alumnado de 4º ESO

Recentemente o noso alumnado de 4º ESO realizou a viaxe de fin de estudos a cidade eterna, Roma, facendo tamén un percorrido polas cidades de Florencia, Pisa, Lucca,...

Día da Muller

Anagrama para o día da muller  realizado por unha alumna do noso centro.

Eleccións ao Consello Escolar

No adxunto poden ver as datas para a constitución do novo Consello Escolar do centro.

E as actas dos distintos procesos de constitución do mesmo.

Un saúdo.

A Xunta Electoral, en reunión celebrada o 19/11/18, e unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas, ACORDOU:

1. Suspender todo o proceso de votación para a elección de representantes de pais/nais/titores por non haber ningunha candidatura.

2. Seguir adiante co proceso de votación para a elección de representantes no sector de profesorado e alumnado.