Benvida

Día da Muller

Anagrama para o día da muller  realizado por unha alumna do noso centro.

Eleccións ao Consello Escolar

No adxunto poden ver as datas para a constitución do novo Consello Escolar do centro.

E as actas dos distintos procesos de constitución do mesmo.

Un saúdo.

A Xunta Electoral, en reunión celebrada o 19/11/18, e unha vez rematado o prazo de presentación de candidaturas, ACORDOU:

1. Suspender todo o proceso de votación para a elección de representantes de pais/nais/titores por non haber ningunha candidatura.

2. Seguir adiante co proceso de votación para a elección de representantes no sector de profesorado e alumnado.

Xuntanza Familias-Titores/as

O póximo luns 8 de outubro ás 18:00h terá lugar no instituto a reunión das familias cos titores/as dos seus fillos/as.

Anteriormente, ás 17:30h. terá lugar  a reunión dos socios /as da ANPA. Tamén poderán participar os novos/as socios/as.

Listaxe Definitiva Fondo Solidario de Libros 2018-2019

Xa foron informadas telefonicamente cada familia dos libros que lle pertencen do Fondo Solidario de Libros para o curso 2018-2019.

Tamén foron avisadas  telefonicamente as familias que deben pasar a recoller o cheque Axuda Material Escolar para o curso 2018-2019.

Un saúdo.

Listaxe Provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros para o curso 2018-2019

Pódese comprobar no seguinte adxunto ou no tablón de anuncios do centro a listaxe de alumnos/as admitidos no Fondo libros e a asignación do número de libros para o próximo curso.

Dos presentados. NON HAI NINGÚN EXCLUIDO/A.

Os solicitantes que lles fose concedido o cheque axuda serán avisados por SMS, para recoller os cheques no centro.