PROPOSTA DE LECTURAS PARA O VERÁN

MORRE ISAAC DÍAZ PARDO

Clica aquí

MANIFESTOS CREADOS POLO ALUMNADO DE 4º ESO CURSO 2009-2010

Aquí tedes unha mostra sobre manifestos creados tras estudar as Vangardas, nos que o alumnado de 4º da ESO expresa a súa opinón sobre diferentes temas.

MANIFESTOS CREADOS POLO ALUMNADO DE 4º ESO CURSO 2009-2010

Aquí tedes unha pequena mostra dos manifestos creados sobre diferentes temas tras estudar as Vangardas.

CORREOS DO ESCRITOR AGUSTÍN FERNÁNDEZ PAZ

Respostas aos correos mandados polo alumnado de 3º e 4º da ESO  do escritor Agustín Fernández Paz

A falacia da imposición do galego

Neste vídeo de YOU TUBE tedes un resumo moi clariño do que está a pasar coa lingua galega desde a chegada do PP.

Preme aquí

O decretazo

Artigo de opinión de Manuel Miragaia sobre o decreto do galego. Dá argumentos fundamentados para que nos fagamos unha visión clara do que significa.

Ir a Galicia hoxe

O CERNE É A LINGUA

Aquí tedes un artigo de opinión sobre a importancia da lingua como principal elemento dunha cultura.

Ir a Xornal de Galicia

ESQUEMA E BIBLIOGRAFÍA PARA O TRABALLO DA 3ª AVALIACIÓN DE 4º ESO

Aquí tedes o cuestionario para o traballo coa guía de onde podedes atopar as respostas.