Extraescolares e Complementarias

PROXECTO TERRA

Este curso 2017-18 o alumnado do IES AS INSUAS de Muros, dentro das actividades ofertadas polo PROXECTO TERRA, viaxou a ALLARIZ, visitando entre outros lugares SANTA MARIÑA DE AUGASANTAS, CASTRO DE ARMEÁ, ECOESPAZO DO REXO,  MUSEOS DA MODA, DO COIRA, DO XOGUETE, e  o e visita ao CASCO HISTÓRICO da vila de ALLARIZ.

ANDAINA MINAS DE SAN FINX

Andaina realizada polo IES as Insuas o 26 de outubro do 2016 desde o CPI Cernadas de Castro (Lousame) ata as minas de San Finx.

Participou o alumnado de 2º da ESO, tanto do IES as Insuas como do CPI Cernadas de Castro.

A actividade foi organizada polos departamentos de Educación Física, Lingua Galega e Literatura e Xeografía e Historia.

Un tempo un pouco complicado, pero unhas paisaxes fermosísimas e unha andaina moi completa. Deberíase repetir.

Campionato intercomarcal de Campo a Través en Noia!!

Campionato de Campo a Través en Noia o 1 de decembro de 2016, participando todo o alumnado de 1º e 2º de ESO!