LETRAS GALEGAS 2021: XELA ARIAS

Para conmemorar o 17 de maio, o día das Letras Galegas, querémosvos dar a coñecer á autora homenaxeada este ano, Xela Arias Castaño. Unhas biografías que permitirán que coñezades máis de preto, á poeta rompedora e á muller comprometida, e unhas actividades interactivas que vos achegarán á vida e obra desta escritora, editora, tradutora e profesora galega.

XELA  ARIAS. EDUCACIÓN INFANTIL

XELA  ARIAS. LETRAS GALEGAS

CANCIÓN CON PICTOGRAMAS XELA  ARIAS CASTAÑO

UN CONTO DE XELA  ARIAS

A FRAGA DOS PAXAROS FALADORES

ACTIVIDADES 4º EI

ACTIVIDADES 5º EI

ACTIVIDADES 6º EI

Outros recursos de interese(marcapáxinas, díptico, carteis, álbum de imaxes, obras...): SEMINARIO GALÁN

Para conmemorar este día do mes de maio, a nosa lingua, as nosas tradicións, a nosa cultura... vos deixamos tamén unha preciosa canción, O meu país, de Magín Blanco e Uxía Senlle:

OLLADAS E RISOS

As nenas e nenos de 5 anos realizamos un video, no cal contamos a historia dunha nena chamada Xela. Este conto foi escrito por un ex alumno da nosa escola, que hoxe xa ten 12 anos e que no lo enviou.

Nós realizamos unha montaxe cos debuxos de todas as nenas e nenos.

Os nosos nenos e nenas realizaron caroutas e retratos personalizados de Xela Arias,deixando libre a súa creatividade e imaxinación.

Tamén realizamos fichas sobre a escritora.

MURAL DE XELA ARIAS CASTAÑO

Os nenos e nenas de cada aula realizaron un gran quebracabezas sobre Xela Arias. O alumnado se tres anos presentando á escritora, os de catro anos sobre as profesións e lugares onde viviu e traballou e os de cinco anos sobre os libros da autora e as súas traducións.

Posteriormente xuntamos tódolos quebracabezas, xunto a outro quebracabezas con retratos da escritora, formando un mural xigante.

Finalmente, o alumnado de 4 anos realizou caroutas lembrando a Rosalia de Castro por ser a escritora homenaxeada nas Letras Galegas de 1963, no centenario da primeira edición de Cantares Gallegos.