CÁLCULO ABN

 

Unha semana máis imosvos a proponer unhas actividades que esperamos que vos resulten útiles para o voso día a día cos rapaces e rapazas.

 

ACTIVIDADE 1:

Nesta primeira actividade imos propoñervos traballar coa recta numérica outra vez. No vídeo que vos poñemos máis abaixo tendes como podedes usar os número da recta para xogar.

https://www.youtube.com/watch?v=8mf5PRPMDb4

 Propoñémosvos agora outras variantes:

 

Collede un papel e facede unha recta numérica sin números (solo os espacios en branco para poder completar) ata o número que o vós consideredes oportuno. Por outro lado collemos os número e desordenámolos. O rapaz ou rapaza terán que ir ordenándoos dentro da recta numérica sin números.

Tamén podemos poñer nós algún dos número na recta e logo darlle ós rapaces ou rapazas os que faltan por colocar e que eles completen a recta.

Podemos facer unha variante e xa non necesitaríamos a recta sin números. Para este xogo necesitamos os números postos boca a baixo e o que temos que facer é ir dándolle a volta un a un e imos a ir colocándoos de menor a maior (como na recta numérica) ou tamén podemos variar e poñelos de maior a menor.

 

ACTIVIDADE 2

 

Repartiremos elementos. Desta vez para a proposta necesitamos elementos para repartir en distintos recipientes. Nós eleximos 5 elementos e 2 recipientes pero vós podedes elexir o número que queirades e complicalo todo o que se necesite. A actividade consiste en repartir eses 5 elementos entre os dous recipientes. Poderemos facer o reparto de todas as formas posibles:

O importante, ó mesmo tempo que facemos a actividade é ir verbalizando o que está sucedendo, por exemplo, “Si temos dous elementos nun recipiente, quédannos 3 no outro recipiente”. Esta verbalización axuda ó rapaz ou rapaza a ir interiorizando o que sucede.

 

Podemos facer o mesmo execicio con distinto número de elementos e con distinto número de recipientes onde repartir.

 

Este exercicio compleméntase con outro que vos imos a propoñer a continuación.

 

 

 

ACTIVIDADE 3

 

 

É a representación do que fixemos no exercicio anterior, pero neste caso con so dous elementos para repartir en 2 recipientes. En casa piso do “edificio” repartimos o total de elementos (dous) entre as “habitacións” que ten cada piso.

 

Podemos poñer no tellado o número de elementos que queiramos repartir e os pisos que necesitemos para facelo.

 

Aquí presentamos o mesmo exercicio pero co número 10 e con outras actividades adicionais que podemos facer: https://www.youtube.com/watch?v=lqyAA-DUyu8

 

 

 

Esperamos que estas propostas vos sexan de axuda e lembrade que xa queda menos para vermonos.

 

 

 

 

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer