Iniciar sesión: Acceso

Benvida

BENVIDOS Á PÁXINA WEB DO CPI PADRENDA CRESPOS

Listaxe definitivo de fondo libros 2022/23

Bo día, xa está dispoñible no taboleiro interior do centro o listado do fondo libros para o vindeiro curso. Ademais dos libros que lle corresponden a cada alumn@.

Tamén os cheques de material para o curso 2022/23. Podedes vir a recollelos o centro desde hoxe ata o día 8 de de xullo de 9:30 a 13:30.

Calquera dúbida podedes chamor o número do centro 988685040.

Listado de libros curso 2022/2023

Adxunto o listado de libros para o curso 2022/23.

Ademais xa está publicado no taboleiro interior do centro a listaxe de admitidos no fondo libros para o vindeiro curso. Cos libros que lle corresponde a cada alumn@.

Recordade esperar a asiganción definitiva de libros do fondo antes de mercalos.

Solicitude comedor curso 2022/2023 e Colaboradores

Bo día, xa está dispoñible o impreso de solicitude de comedor para o vindeiro curso 2022/23. Adxuntamos o impreso.

Podedes vir a entregalo ou solicitalo estes días ó centro que estará aberto no mes de xullo de 9:30 a 13:30 ata o día 8 de xullo inclusive.

O prazo límite será o 7 de setembro.

Ademais está aberto o prazo de colaboradores de comedor para o curso que vén, calquera pai/nai/ titor legal que lle interese, ten que pasar pola secretaría do centro antes do 7 de setembro.

O curso que vén o comedor será antendido de forma combinada entre profesores e pais/nais/titores legais.

Cambio de horario xuño

Recordamos que a partir de mañá día 1 de xuño, o horario de centro será o seguinte:

De 09:00 a 15:00 con comedor.

Sen comedor a saída será ás 14:00 en primaria e as 14:10 en secundaria.

Un saúdo

O equipo directivo.

Listaxe definitivo de alumnos admitidos para o curso 2022/23

Bo día, xa está colgado no taboleiro do centro a listaxe de alumnado admitido para o curso 2022/23.

O director

Admisión alumnado curso 2022/2023

Todas as solicitudes presentadas no centro para o curso que vén forón admitidas. Nos próximos días publicaremos no taboleiro do centro a listaxe definitiva dos alumnos admitidos.

Un saúdo

A dirección

Uso non obrigatorio de máscara no centro

Como xa sabedes desde o mércores día 20 non é obrigario o uso de máscara nos centros educativos. De todas formas a consellería de educación de Galicia fai unha serie de recomendcións.

USO OBRIGATORIO

- No transporte escolar

USO RECOMENDABLE

- Persoal traballador do centro educativo.

- Alumnado do centro educativo.

- Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia. ◦ Persoas traballadoras. ◦ Visitas cando estean en zonas compartidas.

- Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos.

Podedes consultalas con máis detalle no arquivo adxunto.

O director

Jorge Rodríguez Lorenzo