MENÚ FRANCÉS Páxina gedepevi 22/05/2024 - 13:27
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2024-25. Páxina bggon 21/05/2024 - 11:43

English for toddlers.

Hi, dears!Guay

I miss you a lot!

We are studying the wild animals.  Do you want to sing a wild animal song?

A máquina do tempo

Os alumnos de 2 A de primaria ao longo do curso 2020/2021 desenvolveron o seu proxecto sobre a máquina do tempo,onde abarcaron as materias de maneira globalizada e gamificada. Aqui nos deixan o seu resultado:

A máquina do tempo.

A MÁQUINA DO TEMPO

XOGOS SOBRE O TEMPO

Non hai mellor forma que aprender xogando!

Os nenos e nenas de 1º e  2º sábeno moi ben e por iso traballaron o tempo cos seguintes xogos.

Alimentación vexetal!

Os alumnos de 3º de primaria quixemos investigar como se alimenta unha planta. Para elo collemos dúas flores brancas e metémolas en auga con colorante e observamos o que foi pasando ao longo da semana. Deixamos aquí os resultados!

EXPERIMENTANDO COS MATERIAIS

Os alumnos de 3ºB estiveron experimentando as propiedades de distintos materiais.

Un dos experimentos que fixemos foi o de preparar nun plato leite e colorante e averiguar que pasaba si lle poñíamos xabón quitagrasas...

Os resultados non deixaron a ninguén indiferente!! Pasámolo xenial!!

my job

Con esta actividade o alumnado traballou a competencia en comunicación lingüística mediante a temática "My Job".

Relizaron maquetas sobre os lugares de traballo vistos na unidade e construíron frases sobre a súa labor empregando as estructuras gramaticales traballadas.

Fomentouse a interdisciplinariedade coa área de Plástica mediante a creación artistística das súas construccións.

O CICLO DA AUGA

Para entender o ciclo da auga, fixemos por grupos, unha representación nunha bolsa transparente. Debuxamos  os elementos naturais que interveñen no proceso, dende a evaporación ata a condensación. Logo enchemos as bolsas de auga e colocámolas nas fiestras da clase. Agora, todos os días podemos comprobar como o ciclo se repite unha e outra vez, como se forman as pingas de auga logo de evaporarse, e como outra vez esta volve á súa orixe.

Creamos vídeos educativos

O alumnado en pequeno grupo, organizouse e elaboraron  un vídeo educativo para os seus compañeiros. Tiveron que buscar, resumir, estruturar, organizar... información para poder conseguir un resultado que agradase a todos.