BECAS E AXUDAS PARA ESTUDOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS Páxina pipaca 19/03/2024 - 18:55
8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER Historias pipaca 09/03/2024 - 20:14

As instalacións do CPI Cernadas de Castro

O edificio con planta baixa e 1º andar consta de dúas partes. A máis antiga foi construída no ano 1974 e nela están as aulas de primaria, de secundaria e o comedor. Na outra parte, construída no 1999, están as dependencias administrativas, a sala de profesores, o ximnasio, as aulas específicas e a biblioteca.

O centro ten rampas de acceso, tanto no exterior coma no interior, e un ascensor, paliando así as barreiras arquitectónicas.

Nun edificio anexo, moi próximo ao principal, están as aulas de infantil, a de atención a alumnos de primaria con necesidades específicas de apoio educativo, e a de audición e linguaxe.

A carón dos edificios hai unha pista de tenis, un patio de columpios, dous patios de xogos con porterías de fútbol – sala e canastas de baloncesto, e unha pista de balonvolea. Conta tamén, cuns terreos anexos onde se sitúa o horto escolar e o "bosque dos nenos".

A escasos metros atópase o polideportivo municipal que utilizan os alumnos do colexio en horario lectivo, e unha piscina descuberta con duchas, vestiarios e xardín, que funciona na época estival.

Para os días de choiva hai dúas zonas de patios cubertos ademais da entrada principal do colexio que serve para tal fin.

Todo o recinto escolar está totalmente pechado, contando con cámaras de seguridade e cun portón automático, que serve para a entrada e saída de vehículos, peóns e autobuses, con video-porteiro.

No que se refire ás aulas o centro consta de:

-25 aulas ordinarias.

-1 aula de apio a alumnos con dificultades de primaria e infantil.

-1 aula de audicción e linguaxe.

-1 aula de apoio a alumnos con dificultades de secundaria.

-1 aula para plástica.

-1 aula de música.

-1 aula de tecnoloxía.

-1 laboratorio.

-1 biblioteca.

-1 aula de informática.

-1 ximnasio.

-despachos de dirección.

-1 sala de profesores

-1 departamento de orientación.

- 2 conserxerías.

- 3 departamentos

-e 1 comedor escolar.

Para casos de urxencia sanitaria existen 4 botiquíns (na cociña, na aula de tecnoloxía, saliña do encargado do comedor e no edificio de infantil), 1 camilla e 2 mantas.