Act. Complementarias e Extraescolares

Festival de inverno

Carteis informativos sobre o festival de inverno:

CICLO DE CINEMA (DEREITOS HUMANOS)

Coincidindo coa celebración do día paz, no CPI desenvolveuse un ciclo de cinema sobre os dereitos humanos, onde todo alumnado do centro visionou diferentes filmes que despois traballáronse na clase. Os nosos paraguas do corredor central, desta volta,convertíronse na carteleira do cineclube.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra da actividade.

Os filmes seleccionados foron os seguintes:

• Cuerdas (Educación infantil)
  • Chicken run.Evasión en la Granja (1º EP)
  • The box (2º EP)
  • De la India a París en un armario de Ikez (3º e 4º de EP)
  • La sal de la tierra (5º de EP)
  • Cadena de favores (6º de EP)
  • Persépolis (1º da ESO)
  • Promises (2º da ESO)
  • También  la lluvia (3º da ESO)
  • El gran dictador (4º da ESO)

Teatro 1º e 2º de Educación Primaria.

O xoves dia 6 de Febreiro os alumnos e alumnas de 1° e 2° de EP asistiron a obra de teatro " Safari" en Pontevedra. Despois visitaron a sala de exposicions do cafe moderno cunha visita guiada polas distintas salas e un obradoiro de debuxo.

Aqui vos deixamos unha pequena mostra da actividade.

MUSEO DE HISTORIA NATURAL

"Este xoves 24 de outubro, 3º e 4º de EP visitaron fomos ao Museo de Historia Natural de Santiago de Compostela.O motivo da saída era aprender ,máis sobre o que estamos a traballr nas materias de Ciencias da Natureza e Sociais. Cando chegamos, recibíronnos cun obradoiro.

Logo, na sección de animais, ensináronnos os ecossitemas. Había un montónde animais disecados: leóns, canguros, cervos, osos, caimáns... De feito, enmsináronnos os cinco reinos: animais, plantas, fungois, bacterias e algas. Como curiosidade, alagúns animais levaban alí200 anos.

Tamén fomos as seccións de rochas e minerais. Había moitísimos, era moi curioso. Logo visitamos unha mina (era unha simulación). Había unha sección de meteoritos que impactaron contra a terra( pero eran fragmentos pequenos porque se desistengraron no seu paso pola atmosdfera).

Foi moi interesante. Estamos desexando volver. Recoméndamolo para todas as idades, ídelo pasar moi ben. Foi xenial e os monitores foron moi agradables."

Texto feito por alumnado de 4º.

APRENDE A SALVAR VIDAS.

"Este venres 18 de outubro, no CPI Aurelio MArcelino Rey García,. o alumnado de 4º e 5º de EP asistimos a un curos de "Primeiros Auxilios", organizados pola Cruz Vermella.

Aprendemos moitoas cousas como o número de Emerxencias (112) ou a maniobra de Resucitación Cardio Pulmonar (RCP), que consiste en reanimar a unha persoa que estea inconsciente. Esta maniobra lévase a cabo poñendo as mans entrelazadas no centro do peito e presionando co peso do corpo ao ritmo de Macarena unhas 30 veces.

Ademais, aprendemos a posición lateral de seguridade. Trátase de colocar un brazo de forma adecuada e outro enriba do peito, logo dobrar unha perna e aproveitar esta posición para agarrar do ombreiro e da perna e xirar á persoa cara a un lado. Adóitase empregarcon persoas que presentan vómitos.

Por outra parte, a técnica presentounos a técnica de Heimlich, que se usa para conseguir que unha persoa atragantada expulse o alimento. Realizase animando a tusir, desposis propicianse golpes nas costas.Se non funciona, circúlase aá persoa cos brazos dun e co nudillo dunha man pechada, presiónase no estómago cara a adentro e cara a arriba.

Tamén se explicou como deter unha hemorraxia nasal. Sen dúbida, son técnicas moi importantes poara axudar a salvar vidas"

Texto realizado polo alumnado de 4ºA.

MAGOSTO 2018

O mércores 31 de outubro celebraremos o MAGOSTO

Contaremos actividades para tódalas etapas educativas.

Educación Infantil: Xogos Tradicionais e Teatro.

Educación Primaria: Xogos Tradicionais e Obradoiros.

Educación Secundaria: Obradoiros e Xogos Tradicionais.

E ao final da mañá degustaremos as castañas todos xuntos.

Resultado de imaxes para magosto imagenes

UN DÍA NA PRAIA. ILLA DE AROUSA

O pasado martes 12 de xuño, o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria fomos de excursión á Illa de Arousa. Achegámonos ao Parque Natural de Carreirón onde desfrutamos dunha ruta de sendeirismo pola costa observando as calas de area branca e o bosque autóctono que o forman.

Sobre ás 11.30 merendamos na area e organizámonos por equipos para facer diferentes xogos deportivos.

Comemos todos xuntos con vistas á marisma e pola tarde participamos nun concurso de esculturas realizadas coa area e diversos elementos naturais que fomos atopando. A ganadora foi “A cara chorona”.

Pasámolo moi ben!!!

Podedes ver e o ben que o pasamos premendo nas imaxes.

SUBIDA AO XESTEIRAS 2018.

O martes 20 de xuño, o alumnado de 4º ESO realizou unha saída ao monte Xesteiras para levar a cabo unha visita guiada ao único radar meteorolóxico de MeteoGalicia. O percorrido ata alí fíxose camiñando e debido ás altas temperaturas foi un pouco máis duro do esperado, pero gustoulles moito poder acceder ao interior do radar que tantas veces teñen visto, e coñecer de primeira man polos técnicos de MeteoGalicia, o seu funcionamento.

Visitade a galería de fotos ou premede nestas fotos para ver algúns momentos desta xornada....

DESFILE ENTROIDO 2018

O Entroido deste curso 2017-2018 xa chegou e no colexio puxemos todo o noso empeño en facer desfrutar a todo o mundo que nos acompañou neste día de festa. Moitas grazas a todos os/as que viñestes pasar a mañá canda nós e a todos os/as que trouxestes doces, filloas, orellas, etc para por o remate doce á xornada. Tamén moitas grazas á ANPA O Baño por botarnos unha man nesta e noutras máis actividades.

Aquí vos deixamos fotos e vídeos do desfile e actuacións dos nosos/as alumnos/as que con tanto traballo e cariño preparamos.