Magosto 2017

Un ano máis chegou ao noso centro o Magosto, un chisco máis cedo do acostumado pero igual de cheo de actividades, obradoiros, xogos, teatro, diversión e por suposto...castañas. Comezamos a xornada con xogos populares para todo o alumnado de Infantil e Primaria, despois viñeron os obradoiros para Primaria e o teatro para Infantil, e pechamos a mañá coa degustación de castañas asadas que tan xenerosamente nos mandaron as familias do noso alumnado.

Un ano máis queremos dar as grazas a todo o profesorado que participou na organización e posta en marcha dos obradoiros, ao alumnado de sexto de primaria por guiar aos cativos/as de Infantil facendo de padriños e madriñas e ao de cuarto da ESO por axudar cos xogos de toda Primaria, aos Piñeiriños por traernos unha vez máis teatro, música e diversión, e por suposto ás familias de todo o alumnado por achegarnos as castañas que puxeron fin a esta xornada de convivencia tan completa.

Coma sempre premede nestas imaxes ou visitade a nosa galería de fotos para ollar algúns dos momentos vividos neste día de festa.