Dinamización da lingua galega

Mº Pilar González

Blanca forja Ramos

OBXECTIVOS

Fomentar o emprego da Lingua Galega por parte de todos os membros da comunidade educativa, respectando a quen utilice outra lingua.

Promover e potenciar todas as actividades e situacións que poidan contribuír á normalización da nosa lingua.

Potenciar a comunicación escrita en Lingua Galega.

Recuperar e potenciar as festas e xogos populares: o magosto, o Entroido, os Maios....

Recoller e espallar a literatura popular.

Levar a cabo un tema monográfico na semana das Letras Galegas.

Aumentar o interese pola lingua e a cultura galega a través da rede.

Incrementar o material de lectura e consulta en Lingua Galega co fin de potenciar a biblioteca de literatura galega e fomentar a súa utilización.

Fomentar, a través dos xogos e outras actividades lúdicas,  o uso do galego nas actividades informais do alumno.

Potenciar o intercambio de experiencias entre alumnos/as propiciando a práctica do discurso oral en galego.

Animar ao alumnado a escribir en galego e fomentar a súa creatividade.

Representar pequenas obras de teatro en Lingua Galega para que os alumnos/as se familiaricen pouco a pouco cos nosos escritores.

Poñer o alumnado en contacto coas raíces culturais de Galiza e coa realidade actual.

Conmemorar a Semana das Letras Galegas realizando en tódalas áreas as actividades en Lingua Galega.

Realizar murais e carteis para animar ó emprego da Lingua Galega.

Visitar museos e obradoiros para conseguir unha maior sensibilización por parte dos alumnos nos distintos aspectos da cultura galega.

Colaborar na revista escolar "Esquío" usando a nosa lingua.

Fomentar a participación naqueles concursos que máis se axeiten a programación.

Introducir o alumnado ás novas tecnoloxías en Lingua Galega.

Achegar o alumnado e profesorado aos recursos e ferramentas da rede en galego.

REFERENCIA LEXISLATIVA SOBRE LINGUA GALEGA

Lei 3/1983, do 15 de xuño (DOG do 14 de xullo), de Norrmalización Lingüística.

Decreto 124/2007, do 28 de xuño (DOG do 29 de xuño), polo que se regula o uso e promoción do galego no sistema educativo.

Orde do 1 de abril de 2005  (DOG do 14 de abril) pola que se regulan os cursos de formación en Lingua Galega e as validacións correspondentes.

Orde  do 16 de xullo de 2007 (DOG do 30 de xullo), pola que se regulan os certificados oficiais acreditativos dos niveis de coñecemento da Lingua Galega (Celga).