RUTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

LIÑA 1 (A Caeira - Manuel del Palacio)

LIÑA 3 (Juan B. Andrade)

LIÑA 4 (Reiriz)

LIÑA 5 (Mª Victoria Moreno)

LIÑA 6 (A Parda)

Segundo a orde do 12 de marzo de 2013 o alumnado con garantía de permanencia no centro docente que non teña que formalizar matrícula, deberá manifestar expresamente mediante escrito dirixido ao mesmo dende o 1 ao 10 de xuño que solicita usar os servizos de transporte escolar.

IMPORTANTE!! O alumnado matriculado no CEIP Xunqueira 2 do curso 2016/2017 en diante, só terá dereito a transporte escolar aquel alumnado que pertenza á zona de influencia do centro.

Os usuarios lexítimos (que vivan a máis de 2 km dentro da área que corresponde ao centro por zonificación) poderán perder ese dereito de non facer uso continuado do mesmo. O resto de usurarios poderán facer uso do transporte en precario (poderían perder o dereito de aparecer un usuario lexítimo). Ver instrución 1/2022 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería.

SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR 2023/2024

Bos días familias,
Hoxe entrégaselle ao alumnado a folla de solicitude de transporte escolar para o vindeiro curso 2023/24. O prazo de entrega desta solicitude é ata o 26 de maio.
Devolverase unha copia con data de entrada como xustificante.
Grazas.

IMPRESO SOLICITUDE TRANSPORTE ESCOLAR

ALUMNADO CON PRAZA NAS LIÑAS DE AUTOBUS

Está admitido:

• Todo o alumnado usuario das liñas de transporte 1,2,4,5,e 6.
  • Alumnado usuario da liña 3 das seguintes paradas:
    • Farmacia,
    • Hermanos Veiga
    • Moliner.
  • Na parada de Mercadona só temos 6 admitidos.

Para consultar os excluídos podedes pasar polo centro ou chamar por teléfono.

Información liña 6 "A Parda"

Información Liña 5 "Mª Victoria Moreno"

Información liña 4 "Reiriz"

Información da liña 3 "Juan B. Andrade"