Libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA Fondo Solidario Libros de Texto

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO DE LIBROS E DAS AXUDAS PARA MATERIAL

Pódense consultar telefónica ou presencialmente no colexio.

O horario de entrega dos correspodentes vales será dende o día 10 de xullo ata o día 14 do mesmo mes en horario de atención ao público de 9:00 a 13:15.

No caso de non poder acudir neste horario poderán facelo a partir do 1 de setembro.

No tocante aos libros de texto, serán entregados polo profesorado correspondente ao inicio do vindeiro curso.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2023/24

FONDO LIBROS 2023/24

Segundo a ORDE do 10 de maio de 2023 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2023/24 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).  se establece:

Obxecto:

Adquisición de libros:  e  de EP.

Material escolar de toda E.P (1º, 2º, 3º, 4º, 5º, 6º).

Fondo de libros de 3º, 4º de EP.

Requisitos:

Renda per cápita (ano 2021) (=o inf a 6000 euros... 6 libros +cheque material/ +6000 euros e = o inf a 10.000 euros.... 4 libros). No caso de 1º e 2º EP recibirán 240 euros + 50 euros (1º tramo renta) e 160 euros (2º tramo de renta).

- Calquera renda con dicapacidade 65%.

- Alumnado en garda ou tutela da Xunta.

Documentación cando se autoriza a consulta de datos:

1. Solicitude única por familia de todos os irmáns matriculados no mesmo centro educativo.

2. Fotocopia do libro de familia de todas as páxinas onde figure o nome de calquera dos membros da familia compurables a 31 de decembro de 2021 (orixinal e copias).

Se é o caso:

- Sentencia xudicial de separación ou divorcio ou convenio regulador.

- Certificado ou volante de convivencia.

- Grao de discapacidade.

Só se presentará unha única solicitude para todos os irmáns que estean matriculados nun mismo centro educativo.

Excepto a presentación electrónica, 1 por cada alumno.

A solicitude é única, inclúe libros de texto e material escolar.

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 21 de xuño de 2023 (este incluído).

20 DE MAIO ATA O 21 DE XUÑO DE 2023.

A solicitude de Fondo solidario de libros de texto NON está dispoñible para 5º e 6º de EP para o próximo ano xa que está instaurado o programa de libro dixital E-Dixgal. SI PODERÁN SOLICITAR O CHEQUE DE MATERIAL, sempre que se atopen no rango de Renda 2021 igual ou inferior a 6000 euros.

ANEXO I e II