O proxecto

PLAN DIXITAL FAMILIAR

O PLAN DIXITAL 2023/2024

Clica na imaxe e poderás ver o noso plan dixital

Plan Dixital para o curso 2022/2023

O Plan Dixital de centro, aprobado polo Claustro e o Consello Escolar, será incorporado na PXA do curso 22/23. As accións programadas no presente plan implicarán de forma activa á dirección do centro e profesorado de todos os niveis educativos na procura de acadar os obxectivos marcados no mesmo. O desenvolvemento do plan no vindeiro curso será transversal e integrador e pretende mellorar a competencia e a asunción das ferramentas dixitais como parte do proceso educativo para toda a comunidade escolar incluídas, no posible, as familias.

Para unha maior información visitar https://www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital.

Imaxe aleatoria

Listaxe definitiva admitidos e non admitidos fondo libros