RUTAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

LIÑA 1 (A Caeira - Manuel del Palacio)

LIÑA 3 (Juan B. Andrade)

LIÑA 4 (Reiriz)

LIÑA 5 (Mª Victoria Moreno)

LIÑA 6 (A Parda)

Segundo a orde do 12 de marzo de 2013 o alumnado con garantía de permanencia no centro docente que non teña que formalizar matrícula, deberá manifestar expresamente mediante escrito dirixido ao mesmo dende o 1 ao 10 de xuño que solicita usar os servizos de transporte escolar.

IMPORTANTE!! O alumnado matriculado no CEIP Xunqueira 2 do curso 2016/2017 en diante, só terá dereito a transporte escolar aquel alumnado que pertenza á zona de influencia do centro.

Os usuarios lexítimos (que vivan a máis de 2 km dentro da área que corresponde ao centro por zonificación) poderán perder ese dereito de non facer uso continuado do mesmo. O resto de usurarios poderán facer uso do transporte en precario (poderían perder o dereito de aparecer un usuario lexítimo). Ver instrución 1/2022 da Secretaría Xeral Técnica da Consellería.