Nova web do centro

Esta é a nova web do CEIP A Xunqueira Nº 2!

O blog de Normalización e o blog da Biblioteca permanecen polo momento na dirección antiga:

Datos do Centro

CEIP A Xunqueira Nº 2 - Alexandre Bóveda s/n - 36005 Pontevedra. Teléfono: 886159073 - Fax: 886159075
Correo electrónico: ceip.xunqueira2@edu.xunta.es; Páxina web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipxunqueira2. Titularidade: Pública; Horario escolar: Xornada única de 9 a 14 horas
Situación | Horarios

SEMANAS DA FROITA 2019

Dende o 1 de abril ata o día 12 celebraremos no centro as Semanas da Froita. Teremos froita fresca de tempada a disposición do alumnado na hora do recreo. As variedades serán: plátano, mazá, laranxa, kiwi, uva, clementina e amorodo. No seguinte enlace atoparán a distribución diaria.

Distribución da froita por semana.

NOVA XORNADA DE PORTAS ABERTAS 12 MARZO 2019

" Debido á demanda de información por parte dun número importante de familias sobre o proceso de matriculación e a posibilidade de realizalo no noso centro, decidimos convocar unha segunda Xornada de Portas Abertas o vindeiro martes día 12 de marzo ás 17:00h co fin de amosar as instalacións do centro, presentar a liña de traballo e metodoloxía e por suposto responder a todas aquelas cuestións, dúbidas ou inquedanzas que xurdan nas familias sobre un tema tan importante como é a escolla de centro educativo para os seus fillos e fillas".

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2019/2020

Para acceder á información sobre o proceso de matriculación prema no seguinte enlace.

MATRICULACIÓN 2019/2020 Documento PDF

LISTAXE DE SOLICITUDES DE RESERVA ADMITIDAS PARA O IES XUNQUEIRA II  Documento PDF

PROGRAMACIÓN ENTROIDO 2019

Estimadas familias:
Neste enlace poden consultar a programación do ENTROIDO que celebraremos no colexio a semana que abrangue dende o luns 25 de febreiro ata o venres 1 de marzo.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Estimadas familias:

O vindeiro 26 de febreiro terá lugar no colexio unha xornada de "Porta Abertas" co fin de que poidan coñecer o funcionamento do centro. Invitamoslles a participar nela.

No documento adxunto atoparán máis información.

Atentamente.

A dirección.

PROGRAMACIÓN DÍA DA PAZ 2018

Estimadas familias:
Neste enlace poden consultar a programación do Día da Paz 2019 que celebraremos no colexio o vindeiro mércores 30 de xaneiro.

PROGRAMACIÓN FESTA DE NADAL 2018

Estimadas familias:
Neste enlace poden consultar a programación da Festa de Nadal que celebraremos no colexio o vindeiro venres 21 de decembro.
Aproveitamos para desexarlle un feliz Nadal.