ACTIVIDADES TEI

Estas semanas no Programa TEI, estivemos a desenvolver actividades de reflexión e debate nas titorías para coñecer situacións de acoso co fin de empatizar coas persoas que o sofren. Posteriormente fixeron cartaces entre titoras-es e titorizadas-os para concienciar a toda a comunidade educativa.

No mes de decembro o alumnado de 5º elaborou para a súa parella TEI postais que enviaron en Correos, e se fixeron diferentes actividades de cohesión como unha entrevista de elaboración propia para coñecer mellor ás titorizadas e titorizados e xogos cooperativos con paracaídas, ademais de propostas de mellora da inclusión, autoestima e empatía nas titorías.

Para finalizar o trimestre, participou nunha actividade de cohesión con retos de xogos populares e o alumnado de 5º participou nunha actividade sobre modelos de comunicación e prácticas en resolución de conflictos.

===========================================================

logo conselleria