XXX Cross de Tirán

O pasado domingo celebrouse no noso centro escolar o "XXX Cross de Tirán".

Con algo máis de 450 participantes, esta participación (trixésimo aniversario) foi todo un éxito, onde a choiva deu un pouco de tregua para poder disputar todas as carreiras. Houbo tamén un momento solidario para Cáritas e un agradecemento especial a todos os pioneiros deste Cross.

No seguinte enlace, e nos vindeiros 6 días, poderedes ver/descargar as fotos do mesmo: FOTOS

E a continuación podedes ler o artigo que o Faro de Vigo lle adica á realización desta edición do "XXX Cross de Tirán". Podédelo ler neste enlace: "XXX Cross de Tirán"

Exposición temporal -- MULLERES

Dende estes días estará exposta no vestíbulo do noso centro escolar a exposición "MULLERES - Identidade e Herdanza" (por un mundo máis xusto e igualitario para todas e todos).

Esta exposición foi realizada con traballos de aula para a "Semana da Muller" no IES Plurilingüe A Paralaia de Moaña, co patrocinio do Concello de Moaña, Concellería de igualdade e CIM.

Non deixedes de vela!

Publicación das listaxes do alumnado admitido provisionalmente para o curso 2018-2019

A continuación publícanse as listaxes do alumnado admitido provisionalmente para o curso 2018-2019.

Premer na imaxe para visualizar/descargar.

LETRAS GALEGAS 2018

Neste ano, homenaxearase a María Victoria Moreno Márquez no "Día das Letras Galegas 2018".

A escritora, e profesora, enriqueceu as nosas letras tanto na narrativa, infantil e xuvenil sobretodo, como nos estudos literarios (ensaio, poesía, e na didáctica da lingua e da literatura galega. Anagnórise (1988) é unha das principais referencias cunha veintena de edicións, pero xunto a ela están Leonardo e os fontaneiros (1985), ou Guedellas de seda e liño (1999).

Dirixíu a colección "Árbore" na editorial Galaxia. María Victoria Moreno é a cuarta muller homenaxeada co "Día das Letras Galegas" en 55 anos de historia.

Día do LIBRO

O luns 23 de abril conmemoraremos no centro o "Día do Libro" cunha serie de actividades nas que fomentamos, unha vez máis, o gusto pola lectura e por todo o que a través dos libros se desenvolve.

Unha destas actividades foi a nosa "Milla lectora", na que nenos/as de primaria colleron da man a un ou dous nenos/as máis pequenos (infantil e primeiro curso de primaria) e, ademáis de percorrer xuntos a Milla, buscaron un lugar cómodo onde sentarse e leron xuntos un conto. Unha actividade moi bonita para compartir, a lectura.

Nestes días o equipo da Curuteca confecionou un precioso mural no que se pode ver aos nenos/as do noso centro lendo un libro, o seu libro favorito (libro que pintaron na súa casa coa axuda das familias). Podedes pasar a ver o mural xunto coas vosas fillas/os e disfrutar deste marabilloso resultado. A continuación podedes visualizar tamén unhas imaxes do mesmo:

Ampliación marxe esquerda          Ampliación marxe dereita

Taller de Intelixencia Emocional

O pasado xoves, foi o turno da charla que levou por título "Taller de Intelixencia Emocional", a cargo de María (mamá de Vega), dirixida a todo o noso alumnado.

Durante a mesma, explicou como era o cereblo, como funcionan as emocións, e como éstas nos fan sentir. A continuación, levou a cabo dúas dinámicas de traballo emocional sobre a autoestima.

Agradecer, dende aquí, a súa participación e colaboración nesta "Semana Saudable".

Stop ó azucre. A consecuencia na diabetes

Seguindo coa nosa "Semana Saudable", o mércores, foi o turno de Lorena e Antonio, que impartiron unha charla titulada:

"Stop ó azucre. A consecuencia na diabetes", dirixida a todo o público de educación primaria.

Faláronnos sobre os azucres libres, sobre o pancreas, a diabetes e os seus tipos, cómo se forman, vimos os aparatos que se usan para detectala e controlar a enfermidade, e analizamos a través dun xogo, cómo son os nosos almorzos e merendas, vendo en cada caso, canto azucre consumimos e cal é a cantidade recomendada!

Podedes entrar na páxina sinazucar.org que, dunha forma moi visual, nos informan da cantidade de azucre que ten cada un dos alimentos que consumimos con frecuencia.

Grazas pola vosa colaboración e participación nestas charlas sobre saúde!!

Pulsar na seguinte imaxe para ver en grande

RCP e primeiros auxilios

Tal e como informamos a pasada semana, durante a presente, estase a levar a cabo na "Curuteca" unha serie de charlas, con motivo do "Día mundial da Saúde", dirixidas ao noso alumnado, onde as familias son as protagonistas.

O luns, Paula e Orlando, impartiron a charla "RCP e primeiros auxilios", recomendada sobretodo para o alumnado de 3º a 6º de Ed.Primaria.

Houbo parte teórica e práctica, con bonecos e mesmo con nenos/as, vendo como facer a maniobra de Heinrich, etc.

A continuación deixámosvos dous enlaces a vídeos interesantes que se proxectaron na charla.

Canción de la reanimación

RCP a ritmo de los Bee Gees

Dende aqui, agradecer a esta familia a súa participación e colaboración co noso centro escolar.

Semana saudable

Con motivo do "Día mundial da Saúde" (o pasado 7 de abril), no noso centro celebraremos a "Semana saudable" con diferentes charlas na nosa Curuteca.

As charlas terán unha duración estimada de 45-60 minutos aproximadamente. Éstas son:

-- Luns 9 de abril ás 16:30 horas, "RCP e primeiros auxilios". Idade recomendada de 3º a 6º de Ed.Primaria

-- Mércores 11 de abril ás 16:30 horas, "Stop ó azucre. A consecuencia na diabetes". Idade recomendada de 1º a 6º de Ed.Primaria

-- Xoves 12 de abril ás 16:30 horas, "Taller de Intelixencia Emocional". Dirixida a todo o alumnado.

-- Venres 13 de abril ás 16:30 horas, "Nutrición consciente Vs Alimentación industrial". Dirixida a todo o alumnado.

Esperamos vervos pola Curuteca e que estas charlas tan interesantes sexan do voso agrado!

Menú de Abril

Adxúntanse a continuación os menús do noso comedor escolar para este mes de Abril.

Menú rico en fibra

Menú sen glute

Menú sen marisco

Menú sen proteina do leite de vaca