Comedor: menús de outubro

Para consultar os menús do mes de outubro, premer na seguinte ligazón (menús outubro)

Normas xerais en Educación Infantil

Publicación das normas xerais de Educación Infantil (pinchar aquí)

Reunións de titorías

As reunións de inicio de curso levaranse a cabo de xeito presencial.

Para asistir a ditas reunións cómpre ter en conta:

• Só poderá asistir un membro da familia. O alumnado non poderá vir.
  • Cando o lugar de reunión sexa o ximnasio, accederase pola porta de dita planta. Para as reunións que sexan nas aulas accederase polas portas principais dos edificios.
  • Débense seguir as normas de hixiene e protección básicas: uso de máscara durante todo o tempo que se estea no recinto educativo e a hixiene de mans ao entrar e saír das aulas ou do ximnasio.
  • Rógase puntualidade.

Quendas horarias:

Publicación do Plan de adaptación ao contexto COVID

Publicación dos documentos do centro educativo en relación ao contexto COVID:

• "Plan de adaptación ao contexto COVID" (pinchar aquí)
  • Resumo do "Plan de adaptación ao contexto COVID" (pinchar aquí)

Actualización de datas e horarios no período de adaptación

Actualización dos horarios do período de adaptación para responder ás necesidades do "Plan de adaptación ao contexto COVID" (pinchar aquí)

Plan de adaptación ao contexto COVID

A vindeira semana procederemos á comunicación do "Plan de adaptación ao contexto COVID" mediante a publicación do mesmo nesta páxina web e a través de reunións presenciais no colexio.

Para asistir a estas reunións cómpre:

• Só poderá asistir un membro da familia, polo que non se poderá vir con alumnado.
  • Débense respectar as quendas horarias. Cada familia ten que asistir no seu horario.
  • O lugar de reunión é o ximnasio, polo que para acceder a el farase pola porta da mesma planta.
  • Débense seguir as normas de hixiene e protección básicas: uso de máscara durante todo o tempo que se estea no recinto educativo e a hixiene de mans ao entrar e saír do ximnasio.
  • Rógase puntualidade.

Quendas horarias:

Beca ACNEAE 2020

Xa está aberto o prazo para solicitar a Beca para o Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Podedes ver toda a información pinchando aquí.

O prazo é ata o 30 de setembro.

Axudas de libros, axudas de material e fondolibros: listaxes definitivas

Publicación no taboleiro das listaxes definitivas das axudas de libros, axudas de material e fondolibros.

Dende hoxe e ata o vindeiro venres 24 de xullo poderánse vir recoller os vales e os libros de texto. Lembrade:

- horario de atención: 10:00 a 14:00

- é IMPRESCIDIBLE cita previa

- os vales e libros teñen que ser recollidos pola persoa solicitante da axuda

Pódense recoller os vales e os libros de texto no mes de setembro.

Axudas de libros, axudas de material e fondolibros: listaxes provisionais

Publicación das listaxes provisionais das axudas de libros, axudas de material e fondolibros:

> Listaxe provisional de axudas para a adquisición de libros (1º EP e 2º EP) e axudas para adquisición de material escolar (de1º EP a 6º EP)

> Listaxe provisional de fondolibros (inclúe alumnado de 3º EP a 6º EP)

Calendario fondolibros

Distintivo de calidade "Selo de vida saudable"

Estamos de noraboa!!

O noso centro acaba de ser recoñecido polo Ministerio de Educación e Formación Profesional co distintivo de calidade "Selo vida saudable", segundo a resolución do 30 de xuño da Secretaría de Estado de Educación publicada no BOE do día 9 de xullo do 2020.

Este distintivo de calidade conleva o recoñecemento público do compromiso dos centros docentes que fomentan a aprendizaxe da saúde no ámbito educativo, a asunción de prácticas de vida sudable e unha educación física que permita o axeitado desenvolvemento persoal e social ao longo da escolarización do alumnado.

Selo vida saudable