O noso novo blogue de VOZ NATURA

Non vos perdades a nosa nova etapa no Programa Voz Natura!

Cambiamos o noso blogue antigo por un máis vistoso e máis moderno e, sobretodo, levará o nome do Tema Central deste curso escolar 2017/2018:

"O Monte do Castro"

A través deste novo espazo virtual trataremos de publicar todo o que acontece no noso centro referido a este proxecto, así como outras informacións variadas coa finalidade última de valorar, coidar e respectar o noso medio, a nosa contorna.

Non deixedes de visitala!

Menú de xaneiro de 2018

Xa están dispoñibles os menús de xaneiro-2018:

Menú sen proteína da leite da vaca (sen PLV) nin marisco

Como xa saberedes, o Comedor estrenou novo espazo, máis amplo e adaptado:

Bo Nadal e Feliz Ano 2018

Rematadas as clases lectivas do 1º trimestre, e tras a última xornada onde compartimos, co noso alumnado e as familias que nos visitaron,  as tradicionais Panxoliñas de Nadal, acompañadas pola visita dos Reis Magos de Oriente e da popular Chocolatada (organizada pola nosa ANPA Madreboa), o claustro de mestres/as do CEIP Plurilíngüe de Tirán...

DESEXÁMOSVOS UN BO NADAL E UN FELIZ ANINOVO A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!

Xa é NADAL no noso centro

O NADAL xa está chegando, e iso nótase no ambiente do centro, e sobretodo no noso alumnado!

Esta semana, coa colaboración das familias que contribuíron a elaborar adornos coas súas fillas/os, montouse a árbore de Nadal do noso colexio. Asimesmo, no centro tamén se elaboraron outros aderezos cos que se decorou aínda máis este espazo educativo.

Mención especial para o alumnado de Relixión que colaborou para montar o xa tradicional Belén, este ano relacionándoo co Patrimonio Etnográfico de Moaña. Recoñeces esta igrexa?

(Premer nas imaxes para amplialas)

Menú de decembro 2017

Xa están dispoñibles os menús de decembro:

Día Internacional contra a Violencia de Xénero

Hoxe no noso centro conmemoramos o "Día Internacional contra a Violencia de Xénero", tratando de sementar no noso alumnado valores e actitudes que nos axuden a ser unha sociedade mellor.

Non so se traballa neste día, senón ó longo de toda semana e de todo os curso escolar!

Pese a que o tempo non acompañou para facer a "Milla contra a violencia", erguemos os nosos dorsais coa pegada da nosa man como acto simbólico.

O claustro de mestres/as do colexio poñemos tamén a nosa MAN con palabras que queremos poñer en valor!

Preme nas imaxes para visualizalas en grande, e se queres descargar a nosa man, preme AQUÍ.

Somos PLURILINGÜES

Nesta semana o noso centro recibiu a acreditación de Centro Plurilingüe na etapa do 2º ciclo da Educación Infantil polo que agora sí podemos afirmar que o noso centro é PLURILINGÜE, seguindo a liña ascendente destes últimos anos, e reafirmando o traballo que xa se viña realizando co noso alumnado non só na etapa de Educación Primaria, senón tamén na etapa de Infantil.

O noso director acudíu a Santiago a recibir a acreditación, xunto con outros directores/as, entre eles/elas os da Escola de Educación Infantil de O Con (Moaña) e o do Colexio de Aldán (Cangas).

Magosto no IES A Paralaia

10/11/2017
Europe/Madrid

O venres 10 de novembro a clase de 6º de Educación Primaria foi celebrar o magosto ao IES A Paralaia como vén sendo habitual. Este ano cada colexio tivo que facer unha actuación, así coma o alumnado de 1º da ESO. Aquí tedes a actuación do CEIP Plurilingüe de Tirán. (Pincha na imaxe)