Ed. infantil

FAMILIAS DO NOVO ALUMNADO DE INFANTIL

CONVÓCASE ÁS NAIS/PAIS DAS FUTURAS ALUMNAS/OS DE 3 ANOS, Á REUNIÓN INICIAL, Ó VINDEIRO MARTES 27 DE XUÑO DO 2017, ÁS 11:00 HORAS, PARA TRATAR TEMAS DE INTERESE DE CARA Ó COMEZO DO PRÓXIMO CURSO.

DATA:    MARTES, 27 DE XUÑO DO 2017

HORA:   11:00 HORAS

LUGAR:  AULA DE 5 ANOS (XUNTO Ó VESTÍBULO DO EDIFICIO PRINCIPAL)

¿Por qué é importante lerlle aos nenos/as?

Dende hoxe tedes dispoñible no blogue de infantil ("Pequechos de Tirán") unha nova entrada que leva por título: "¿Por qué é importante lerlle aos nenos/as?".

Alí poderedes ler as razóns polas que creemos que é aconsellable que lle leades ós cativos/as nos seus primeiros anos, e crear, deste xeito, un hábito nos nenos/as que se traducirá nun futuro no gusto pola lectura.

NUNCABUNGA

visitaemptya

pontevedra

WE ENJOY A LOT!!

EXCURSIÓN "FRANKLIN Y EL TESORO DEL LAGO"

O luns 17 de novembro de 2008 o alumnado de EI e do 1º ciclo da Ed. Primaria realizou unha saída cultural a Vigo para asistir á seguinte actividade: ·         “Franklin y el tesoro del lago” no Auditorio do Centro Cultural Caixanova ás 12 horas.