Equipo de Dinamización Lingüística

O equipo está formado por cinco mestres do centro que teñen a tarefa de elaborar o proxecto lingüístico do centro. Teñen, ademais, a función de potenciar o uso do galego entre toda a comunidade educativa a través do deseño e posta en práctica de actividades destinadas a todos os compoñentes, aos que pretende, tamén, facer partícipes activos.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO-24 de febreiro

Hoxe cúmprese 184 anos do nacemento de Rosalía de Castro, unha das mellores escritoras da literatura de Galicia.

O alumnado e profesorado fíxolle unha pequena homenaxe.

Cada aula memorizou uns versos do poema "A volta ó lar" (III) musicalizada coa canción  de Pau Donés "Eso que tu me dás".

DÍA DA AMIZADE_ 14 de febreiro

Para conmemorar este día,

• A clase de 3 anos fixo bicos con fresas.
  • A clase de 3ºB traballou coas sonrisas.
  • A clase de 5º primaria fixo un cartel "quen ten un amigo ten un teosuro".

E todos os nenos e nenas do colexio decoraron un corazon, cunha palaba referida a este día en lingua galega, para formar un mural cheo de amor.

CONTO O PRINCIPIÑO

O proferado de Infantil representou esta obra baseada na amizade, amor, tristeza ou riqueza.

FELICITACIÓNS NADAL 2020

O alumnado de Primaria felicita as festas!
O Equipo de Dinamización da Lingua Galega invitou ao alumando a facer as súas felicitacións de Nadal.
Aquí podedes ver o resultado:

Premios das Letras Galegas 2020

O día 2 de novembro fixéronse entrega dos agasallos aos participantes na Semana das Letras Galegas, celebrada durante o confinamento.

O equipo de Dinamización Lingüística quere agradecer a tod@s @s nen@ e as súas familias pola súa participación nesta iniciativa.

Samaín 2020

Actividades nas aulas:

Disfraces 2020:

Concurso de cabazas:

Votacións no concurso de cabazas:

Samaín - Concurso de cabazas

LETRAS GALEGAS. PASAPALABRA

LETRAS GALEGAS. PASAPALABRA

PARA REMATAR O TRABALLO SOBRE RICARDO CARBALLO CALERO, ENVIAMOS UN PASAPALABRA, A VER CANTAS COUSAS SABEDES SOBRE ÉL!!

LETRAS GALEGAS. XOGO VIRTUAL.

XOGO:

PREPARÁDEVOS PARA VIVIR UNHA AVENTURA NA CASA DE RICARDO CARVALLO CALERO.

CONECTADE OS VOSOS CINCO SENTIDOS E CUMPLIDE ESTA MISIÓN.

ENTRADE NA PÁXINA SEGUINTE , ELA VOS LEVARÁ  DIRECTAMENTE Á CASA MISTERIOSA.