Histórico centro

Festival de Nadal 2022

Tardamos un chisquiño, pero por fin tedes dispoñible o festival de nadal deste curso.

Esperamos que o disfrutárades tanto como a nós!

OBRADOIRO MATEMÁTICO: XEOPLANOS

O Xeoplano é un recurso matemático para construir de xeito manipulativo figuras xeométricas, letras, números...

Aquí tedes ao alumnado de 4 anos traballando con este recurso.

CLUB LECTURA 6º PRIMARIA: "Plan de rescate" Antía Yáñez

Os Clubs de Lectura de 6º de Primaria leerón no primeiro trimestre o libro "Plan de rescate" de Antía Yáñez que fomenta valores de amizade, compañerismo, traballo en equipo e amor.

Como remate de libro, todos/as xuntos/as, fixeron a seguinte actividade:

PFPP PROFESORADO 2022-2023. ROBÓTICA CREATIVA CON LEGO.

Este ano o curso de formación do profesorado é sobre LEGO EDUCATION

1º ACTIVIDADE: Construir un pato con pezas LEGO.

Pasos: 1. Plantexar a actividade. 2. Construir. 3. Comparar e decidir "o mellor". 4. Reflexionar as ideas dos demáis.

ALUMNADO

2º ACTIVIDADE: xogo con pezas LEGO DUPLO para traballar a atención e memoria.

Pasos: 1. un/unha voluntario/a fai unha construcción. 2. En equipo, por quendas, irán pasando a ver a construcción e terán que transmitir o visto ao equipo.

ALUMNADO

3º ACTIVIDADE: LEGO EDUCATION "Primeiras máquinas" para traballar con engranaxes, rodas e eixes, pancas, poleas... Construímos unha buxaina, un debuxo máxico, unha troqueladora.

LEGO EDUCATION WEDO 2.0. Construímos e programamos unha eiruga, un muiño e un robot.

DÍA DAS APERTAS 2023

Unha aperta é unha mostra de amor ou saúdo, é un acto sinxelo que reporta múltiples beneficios para a saúde, felicidade e relacións.

O equipo de Dinamización lingüística e de patios dinámicos nos recordaron o "poder dunha aperta"; poden facernos sentir mellor e ademáis nun xogo "salvarnos".

Apertas de amigos e amigas.

Xogo dos MINIONS na hora do recreo

RADIO TREBOADA: PODCAST ODS

[audio-player]
1 byte

RADIO TREBOADA: "PODCAST ODS"

Este ano o Proxecto Documental Integrado da nosa Biblioteca son os ODS "Obxectivos Desenvolvemento Sostibles".

No seguinte podcast o alumnado de 5º de primaria explícannos que son e para que serven estes obxectivos.

Preme enriba para escoitar o Podcast ODS

Ademáis contan coa colaboración dos nenos e nenas de 2º primaria.

Ver vídeo Almorzos saudables do alumnado de 2º de educación primaria: Vídeo

DÍA DA PAZ 20223: DESEXOS DE PAZ

Con motivo do Día da Paz pedimos ao noso alumnado que escribíse nunha pinga de auga desexos do boas accións para eles/elas, os seus/súas compañeiros/as...para todo o mundo.

RADIO TREBOADA: "PODCAST ODS: HORTA ESCOLAR"

No seguinte podcast o alumnado de 3º de primaria explícannos como traballan na horta escolar do colexio dentro do seu proxecto.

Preme enriba para escoitar o PODCAST

FUTUR@S ENXEÑEIR@S

No patio... xurden a imaxinación e destrezas do noso alumnado.