VISITA AO IES A SANGRIÑA DO ALUMNADO DE 6º PRIMARIA

Nuns días, o alumnado de 6º Primaria remata o seu paso polo noso colexio. Novas aventuras comezan para eles/elas no instituto.

Fai uns días foron a coñecer as súas instalacións e algúns dos seus profesores/as.

PINTADO DE BANCOS NO PATIO DE PRIMARIA

No CEIP Plurilingüe As Solanas – Nicolás Gutiérrez Campo, lévanse a cabo diferentes actividades para a mellora da convivencia. Entre elas, xa fai uns anos que co alumnado puxemos en funcionamento un proxecto de mediación entre iguais. Durante 5º de primaria fórmanse en emocións, habilidades sociais e na resolución de conflitos e en 6º de primaria convírtense nos responsables de mediar ante conflitos no patio.

Este curso, coa colaboración de Tamara Baz, artista local de A Guarda, deseñouse un BANCO DE MEDIACIÓN, que se utilizará como recuncho para resolver os conflitos coa técnica “boca-orella”.

Ademais, construíuse tamén un BANCO DA AMIZADE, que servirá para que o alumnado que ten dificultades para relacionarse poida buscar o apoio dalgún compañeiro/a na hora do patio e xogar.

PROXECTO DÍA DO MEDIOAMBIENTE 4º PRIMARIA 2021

Polo Día do Medio Ambiente o alumnado de 4º primaria fixo un proxecto cunha serie de actividades:

• Plantación de árbores.
  • Creación de obxectos con materias de refugallo.

O resultado:

AS EMOCIÓNS EN 3ºA DE PRIMARIA

As emocións son reaccións que experimentamos: alegría, medo, ira, tristeza...

A profe María traballa cos nenos e nenas de 3ºA de primaria cales sinten, cales coñecen, cales gustan ou non...

Aquí podedes ver o resultado:

ENSALADA. AULA DE 3 ANOS

UNHA CHARCA NO PATIO SENSORIAL

O equipo medioambiental do colexio está creando un novo ecosistema: unha charca.

Dentro de pouco terá algún inquilino.

Viaxamos cara o Instituto.

10/06/2021 09:40
Europe/Madrid

O pasado mates 8 de xuño tivo lugar unha reunión virtual coas familias de 6º de primaria onde tratamos o cambio de etapa de PRIMARIA a SECUNDARIA.

A continuación tedes a presentación que nos axudou a falar sobre todos os cambios que se darán e algunhas pautas para as familias que vos axudarán a afrontar este gran cambio:

Xa somos maiores: a primaria imos!

10/06/2021 09:38
Europe/Madrid

O pasado martes 8 de xuño levouse a cabo unha reunión virtual coas familias do alumnado de 6º de infantil que vai a pasar á etapa de primaria.

A continuación tedes a presentación con toda a información da que falamos.

Comezamos educación infantil.

10/06/2021 09:35
Europe/Madrid

O pasado martes 8 de xuño demos a benvida ás novas familias do alumnado que comezará o curso que vén en 4º de infantil.

A continuación tedes a información da que falamos.

Ademais, comentamos que o prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Outra información de interese foi que se algunha familia merca xa en verán os mandilóns, estes deberán ser con botóns grandes para facilitar a aprendizaxe dos mais cativos.

Comezamos educación infantil de María Masana

DÍA DO MEDIO AMBIENTE 2021

O 4 de xuño festexamos o Día Mundial polo Medio Ambiente cunha saída de limpeza polo litoral guardes.

Co recollido cada aula tiña que facer unha obra efímera.

Foi unha mañá de concienciación medioambiental onde o pasamos moi ben.