Listaxe do Fondo de libros para o curso 2018/2019

Aquí vos deixamos as listaxes do Fondo de libros para @s nen@s de 3º a 6º de Ed. Primaria, para o curso 2018/2019. Premede en cada listaxe para acceder a ela.

*Lembrade que debedes esperar ata que publiquemos a listaxe definitiva antes de comprar ou encargar uns novos.

*Os libros do fondo entregaranse no colexio no mes de setembro.

Listado dos libros de texto, 2018-2019

Aquí tedes o listado dos libros de texto para o vindeiro curso 2018-2019

(Premede no enlace desexado para ver ou descargar o documento en pdf)

***ATENCIÓN: Por motivos alleos ao centro, os libros de 5º de Ed. Infantil (aula de 4 anos) tiveron que ser modificados. Estos son os correctos.

***ATENCIÓN: Hai un erro no nome dos libros de Música de 5º e 6º. O nome do libro é: "Os camiños do saber". O ISBN que aparece no listado sí está correcto. Disculpen as molestias.

Saída de fin de curso á Praia.

Saída de Fin de curso á praia.

Alí @s nen@s disfrutaron de xogos, baños e para rematar dun rico xeado!

Comic-vencia 2018

Este curso tamén celebramos unha convivencia centro-familias para rematar o curso. A temática deste ano foi o Comic porlo que celebramos a nosa: Comic-vencia Solanas 2018

• Vídeo Resumo do Proxecto

•  Traballos de aulas expostos:

• Photocall

• Merenda

• Xogos coas familias

• Entrega de premios aos mais lectores

Despedida do alumnado de 6º de Ed. Primatria

Actuación dos alumnos de 6º para despedirse d@s titores que  tiveron ao longo do seu percorrido por Solanas.

Premios do Concurso de Literatura organizado por CCOO

Xa nos últimos días de curso, soubemos que algúns dos nos@s alumn@s foran premiados ou mencionados no concurso de Literatura organizado por CCOO

Visita a Biblioteca Municipal - aula 4º Ed. Infantil.

Aquí temos unha mostra das actividades realizadas polo alumnado de 4º de Ed. Infantil na súa visita á Biblioteca Municipal.

Adivinanzas

O alumnado de 6º de Ed. Infantil quere facervos chegar esta invitación, elaborada dentro do seu Obradoiro de estimulación da linguaxe.

Disfrutade con eles!

Premio do concurso "Recoméndoche un libro"

O profesorado e alumnado de infantil xa recibiu o regalo do premio acadado no concurso"Recoméndoche un libro"

Cambio no menú do comedor de xuño

O ANPA informa que, por causas alleas ao servicio de cátering, o menú escolar dos días 20 y 21 será intercambiado.

Disculpen as molestias.