Menú do comedor escolar _ Setembro 2020

Menú do comedor escolar: Setembro 2020

Información sobre os programas elaborados polo centro.

Documentación Covid (Setembro 2020)

A cotinuación facilitamos os Programas e protocolos elborados polo centro. Estes serán actualizados se cambia a lexistación .

**Tedes un apartado na marxe superior dereita da páxina web. Programa de acollida para o curso 2020-2021

• Plan de adaptación ao contexto Covid

• Plan de Continxencia

ANPA disposicións xerais 2020-2021

Dende a ANPA recórdannos a importancia de pertencer a este colectivo.

A Cuota anual de socios é de 15 euros anuales por familia.

Podedes anotarvos preenchendo a ficha anexa e seguindo os pasos para o pago.

Normas do Comedor escolar

Normas do comedor escolar para o curso 2020- 2021

Recordade que podedes descargar os documentos premendo na marxe dereita dos mesmos, sobre a dobre frecha.

Ou nos enlaces seguintes:

Folla de inscripción para o comedor escolar:

para inscribir e autorizar au seu fill@ para o uso do comedor escolar é necesario cumprimentar o seguinte documento e enviarlo por email ao seguinte enderezo: anpasolanas@hotmail.com

Para consultas urxentes, contactar con Suso no teléfono: 649026735

AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO CURSO 2020/2021.

Dende o 9 de agosto ata o 30 de setembro está aberto o prazo para solicitar as axudas para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo que cursen ensinazas de infantil ou primaria neste curso 2020/2021.

No seguinte enlace, podedes acceder á web do Ministerio de Educación e obter toda a información relativa a estas axudas:

TIPOS DE BECAS ANEAE

REQUISITOS

A modo de resumo, o alumnado que poderá solicitar estas becas será o alumnado que conte con informe no que se ditamine que esté nalgunha das seguintes situacións: DISCAPACIDADE; TRASTORNO GRAVE DE CONDUTA; TRASTORNO DO ESPECTRO AUTISTA; ALTAS CAPACIDADES.

As familias que teñades fillos/as nalgunha destas situacións, acudide ao gabinete ao que asiste para que vos axuden a tramitalas. Se tedes algunha dúbida, chamade por teléfono ao cole a partir do día 1 de setembro para solicitar información ou ben escribide un email ao seguinte correo electrónico: doceipsolanas@gmail.com.

Os/as que queirades realizar a tramitación de maneira telemática dende a vosa casa, podedes facelo no seguinte enlace:

SOLICITAR BECA ANEAE

Libros de texto curso 2020-2021

Libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021.

*Recordade que podedes descargar ou imprimir o listado en formato pdf premendo no icono indicado na marxe superior dereita.

RESOLUCIÓN DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

IMPORTANTE!

Xa publicado na web do Ministerio de Educación e Formación Profesional a resolución das becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Para consultar toda a información, clicade no seguinte enlace:

BECAS ANEAE INFANTIL

BECAS ANEAE PRIMARIA

Na sede electrónica poderedes consultar a concesión ou denegación da beca de maneira individual, pois non é posible visualizar as listaxes pola protección de datos.

Día Mundial do Medio Ambiente

5 de Xuño do 2020

Día Mundial do Medio Ambiente

O land art ou arte terrestre consiste en facer intervencións artísticas en espacios naturáis usando os propios elementos que nos ofrece a natureza, sería como unha escultura ou arquitectura na paisaxe.

A proposta consiste en facer un tipo de land art, "mandalas" con elementos naturais, podedes usar pedras, follas, paus, flores, area, cunchas, froitos secos, sementes… facendo unha composición circular, en espiral, con forma de radio (como a roda dunha bici), en forma de cruz… podedes usar un só material ou combinar varios.

Este traballo favorece a concentración, a creatividade, a orde, traballa conceptos matemáticos como a simetría, o tamaño… e sobre todo ofrece un efecto visual e emocional tanto no artista como no espectador.

Exemplos:

Sacádelle unha foto a vosa creación e enviádella ao voso titor ou titora!

Recomendámosvos así mesmo que vexades estes dous vídeos para concienciarvos da necesidade de coidar o noso entorno e de conectar ca Natureza.

"La lección más grande del mundo"

"Lemon"

Listaxe Provisional Alumnado Admitido Curso 2020-2021

LISTAXE PROVISIONAL ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2020-2021

Por mor da lei de proteción de datos non podemos publicar a listaxe cos nomes dos nenos e nenas que solicitaron praza en Solanas para o vindeiro curso.

TODOS FORON ADMITIDOS e teñen que formalizar a matrícula do 1 ao 10 de xullo.

PROCEDEMENTO: poderán descargar a seguinte documentación e entregala debidamente cumplimentada na secretaría do centro en prazo, ou ir ao colexio a recollela e voltar a entregala, en prazo.

• Descarga os documentos para a matrícula en Educación Infantil premendo aquí.
  •  Descarga os documentos para a matrícula en Educación Primaria premendo aquí.

CONCURSO DIVERSIDADE AFECTIVO-SEXUAL.

En primeiro lugar, moitísimas grazas a todos e a todas os que participáchedes no concurso, este vídeo de agradecemento é para vós!

A continuación, pasamos a comunicar os/as gañadores/as de cada modalidade:

- Modalidade A (educación infantil):

BRUNO 4 ANOS

LUCÍA 5 ANOS

- Modalidade B1 (1º e 2º primaria):

IKER GONZÁLEZ 2º PRIMARIA

- Modalidade B2 (3º e 4º primaria):

LOIS 3º PRIMARIA

- Modalidade B3 (5º e 6º primaria):

NAVIA 6º PRIMARIA

XA PODEDES PASAR A BUSCAR OS VOSOS AGASALLOS AO COLE!