SAÍDA PARQUE DE CASTRELOS E TEATRO A FUNDACIÓN. EDUCACIÓN INFANTIL.

TEATROFUPhotoP

LIMPEZA DA PRAIA DE FEDORENTO. EDUCACIÓN INFANTIL

LIMPEZA DA PRAIA DE FEDORENTO

Listaxe provisional de alumnado admitido para o curso 2017/2018

Podedes tamén consultar o listado provisional do alumnado admitido para o próximo curso premendo aquí.

COCIÑAMOS GOFRES. EDUCACIÓN INFANTIL.

3ª Semana da Froita fresca 2017

3ª Semana da froita fresca 2017 do 24 ao 28 de abril

Luns 24   Martes 25   Mércores 26  Xoves 27    Venres 28

Experimentos de ciencias

@s nen@s de 6º de Ed. Primaria están a traballar na clase de ciencias coa electricidade cunha serie de experimentos. O primeiro de todos eles foi coa electricidade estática.

Voluntariado de lectura A

@s nen@s de 6º de Ed. Primaria acudiron ao Centro San Xerome para lerlles uns contos ao alumnado de alí, dentro das actividades de "Animación á lectura" do Proxecto de Biblioteca Escolar: "Voluntariado de lectura A".

Foi unha actividade moi construtiva e divertida da que disfrutaron e aprenderon moito.

Patios Dinámicos - 19 Abril

O mércores, 19 de marzo, os xogos programados foron "Las frutas" e "Palmada" e estivo aberto para que participaran tódol@s nen@s de Ed. Primaria.

A TOUPIÑA.

O PROFESORADO DO CEIP AS SOLANAS TEMOS UN GRUPO DE TEATRO.

ESTAMOS TRABALLANDO NUN TEATRO DE SOMBRAS SOBRE "A TOUPIÑA" PARA REPRESENTALO NO COLEXIO.

@S ALUMN@S DE 4º PUXERON AS SÚAS VOCES E COMO AGRADECEMENTO FIXEMOS ESTE VIDEO COAS FOTOS DO CONTO DA TOUPIÑA E A SÚAS INTERPRETACIONS.

MOITAS GRAZAS

Cinema escolar: "LLuvia de albóndigas"

Para rematar o trimestre, despois de actuar para as familias, @s alumn@s de Solanas disfrutaron dunha sesión de cine onde visualizaron "LLuvia de albóndigas" mentras disfrutaban dunhas ricas pipocas.