Aviso importante

A Consellería de Educación, Cultura e Ordenación Universitaria ve de cambiar  o número de teléfono do centro:

O NOVO NÚMERO É: 886110075

OS NOSOS PROXECTOS

BECAS NEAE

Está  a resolución para as becas de axuda aos nen@s con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Este ano a únicamodalidade para cubrir os impresos é a on-line. Podedes acceder á páxina correspondente no enlace de abaixo:

Para Educación Infantil e Educación Primaria: Premer aquí

O prazo para preencher as solicitudes remata o vindeiro 29 de setembro.

Benvida curso 2016-2017

O cole de Solanas volve a abrir as súas portas para dar a benvida a todos e todas neste novo curso.

Agardámosvos o luns 12 de setembro ás 9:00h!

Revista dixital do curso 2015/2016

Mirade que fermosísima lle quedou ao equipo de Dinamización Lingüística a Revista Escolar do curso 2015/2016.

(Podedes premer aquí para vela mais grande)

Podedes ver a do curso anterior (2014-2015) premendo aquí.

MATRÍCULA 2016/2017

MATRÍCULA para o curso 2016/2017

Segundo do a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión alumnado en centros sostidos con fondos públicos, o periodo para formalizar a matrícula é do 20 ao 30 de xuño.

Listaxe dos Libros de texto para o curso 2016/2017

Consulta o listado premendo no nome desexado.

Fondo de libros (alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Ed. Primaria) Curso 2016/2017

• A relación provisional de solicitudes admitidas e excluídas publicarase na páxina web do centro o día 11 de xullo.

Consulta a listaxe premendo aquí.

• A relación definitiva de solicitudes admitidas e excluídas publicarase na páxina web do centro o día 18 de xullo.

Consulta o listado premendo no nome:

• RECORDAMOS:

A LISTAXE DEFINITIVA É A DISTRIBUCIÓN DOS LIBROS QUE TEN O CENTRO NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS.

A LISTAXE COMPLEMENTARIA, SON OS LIBROS QUE O CENTRO ADQUIRE POLAS RENDAS DAS FAMILIAS.

OS LIBROS QUE NON APARECEN NAS LISTAXES SERÁN MERCADOS POLAS FAMILIAS.

RECORDAMOS QUE OS LIBROS DO FONDO SERÁN REPARTIDOS A PARTIRES DE SETEMBRO.

Saída Fin de curso á praia de Area Grande

Como Actividade de Fin de Curso, fómonos todos á praia da Area Grande.

O tempo acompañou e houbo moita calor!

Abaixo podedes ver unha mostra do ben que o pasamos!

Graduación 6º de Ed. Infantil

Onte, 21 de xuño, foi o Acto de Graduación dos nenos e nenas de 6º de Ed. Infantil, que no próximo curso estarán xa no cole de Primaria. Estiveron con eles/elas os seus irmás e irmáns do cole e familia en xeral. Foi un acto moi emotivo e divertido.

Homenaxe a profe Bel

A profe  Bel, despois de moitíííísimos anos en Ed. Infantil, decidiu cambiar ao cole de Primaria. Coma despedida todos os alumnos concentrámonos no patio cuberto para facerlle unha emotiva homenaxe.

Día de Convivencia

O luns, 20 de xuño, tivemos no colexio o noso día de convivencia onde realizamos obradoiros variados misturándonos todos os nenos e nenas en grupos por cores. Cada obradoiro representaba un país dos investigados no proxecto da biblioteca.