Histórico centro

Festival de Nadal 2017

Aquí vos deixamos os vídeos do Festival de Nadal deste ano no colexio, para @s que non poideron asistir ou para @s que o queiran voltar a disfrutar.

(*Os vídeos reproducense seguidos no mesmo orde da actuación.)

Visita de Papá Noel ao colexio (21-12-2017)

Como tódolos anos, Papá Noel visitou o colexio gracias a colaboración da AMPA.

Tod@s disfrutamos enormemente da súa visita.

Agardámolo xa para o próximo Nadal!

Menú do comedor escolar - Xaneiro 2018

Aquí tedes o Menú do comedor escolar de Xaneiro. Recordámosvos que o podedes descargar en pdf premendo na imaxe.

Poema para Guardesiña

@s nen@s de 3º de Ed. Primaria escribíronlle un poema a foquiña que quedou varada no porto de A Guarda e que agora estase a recuperar no Centro CEMMA.

Lectura conxunta de 6º de Primaria e a aula de 4 anos.

@s nen@s de 6º de Primaria acudiron á clase de 4 anos para facer unha lectura conxunta c@s nen@s dalí.

A experiencia foi todo un éxito!

Decoración de Inverno

Aquí vos deixamos a decoración da entrada de inverno deste ano, para os que non vos podedes achegar a vela!

Patrullas verdes

No colexio organizáronse unhas Patrullas verdes para ter ben limpo o patio.

Día da Paz 2018

Como tódolos anos, o día 30 de Xaneiro celebramos o Día da Paz. Este ano elaboramos unhs semáforos que nos permitirán solucionar os posibles conflictos que surxan.

Presentación do libro Os Bolechas con Pepe Carreiro.

Dende o Concello de A Guarda agasallaron ao noso alumnado co novo libro de Pepe Carreiro: "Os Bolechas na desembocadura do Miño".

Aquí vos deiamos unhas imaxes da entrega persoal por parte da Concelleira de Cultura e do Alcalde.

Presentación do libro Os Bolechas con Pepe Carreiro.

O venres, 2 de febreiro, algúns cursos afortunados (tivemos que facer un sorteo porque todos querían asistir) poideron disfrutar da compaña de Pepe Carreiro que lles mostrou cómo debuxaba aos seus personaxes.