MENÚ FEBREIRO

Para ver o menú pinchar aquí

MENÚ XANEIRO

Para ver o menú de xaneiro pinchar aquí

MENÚ DECEMBRO

Para ver o menú de decembro pinchar aquí

MENÚ NOVEMBRO

Para ver o menú de novembro pinchar aquí

PROGRAMA ECOCOMEDORES

13:30h a 14:30h Evento popular, degustar el menú colectividades saludables y sostenibles. Más verdura, más legumbre. Menú elaborado por chefs de colectividades de la red chef2030, también compartirán su experiencia.

Podéis rellenar el formulario para confirmar vuestra asistencia.
Formulario inscripciónhttps://forms.gle/hz5C356dKTvRpeKg7

MENÚ OUTUBRO

Para ver o menú de outubro pinchar aquí

MENÚ SETEMBRO - IMPRESOS COMEDOR

Para ver o menú de setembro pinchar aquí

Recordamos que para ser usuario do servizo de comedor deberán entregar no centro debidamente cuberto o Anexo II antes do 07 de setembro.

Tamén recordar que o prazo para entregar a documentación coa finalidade de ser colaborador do comedor no presente curso estará aberto ata o 07 de setembro.

COMEDOR 2022/2023

Estimadas familias:

Segundo a Instrución 2/2022, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades, do 1 de xuño, sobre funcionamento dos comedores escolares de xestión directa no curso escolar 2022-2023, para poder ser usuario deste servizo haberá que entregar no centro o modelo de autodeclaración (Anexo II) antes do día 07 de setembro (A renda neta per cápita familiar corresponderá ao ano 2021).

Para colaborar no comedor, haberá que entregar o Anexo III desta Instrución debidamente cuberta e aportar a acreditación de non ter sido condenado en sentencia firme por delitos sexuais, ademais de certificación acreditativa dunha entidade financeira onde dispoñan de conta. O prazo para entregar a documentación remata o día 07 de setembro.

No caso de que o alumnado presente algún tipo de intolerancia alimentaria ou teña que seguir unha dieta en concreto será necesario presentar certificado médico correspondente.

Atentamente,

O EQUIPO DIRECTIVO

MENÚ FEBREIRO

Para ver o menú de febreiro pinchar aquí