Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que poidamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

Revista "Cousiñas 2016/2017"

Podes ver a revista escolar deste curso facendo clic aquí.

Listaxes provisionais de solicitudes admitidas/excluídas no fondo solidario de libros de texto

Mañá, martes 04 de xullo, sairán publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos con respecto á convocatoria de participación no fondo de libros de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria. Estarán expostas no taboleiro de anuncios do centro.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación da listaxe provisional.

El principe ceniciento

Sandra,Iker, Brais e Dayana na materia de "Valores cívicos e sociais" elaboraron a fermosa historia de "El príncipe ceniciento". Un duro traballo no que ademais de facer as ilustracións deste conto traballaron os valores que con eles conleva e gravaron tamén os audios.
Esperamos que vos guste!

Tótems

Luna Bailarina,  Cabalo LocoZorro SaltarínPrincesa IndiaCorazón AzulTortuga EequenaOso Brillante,Toro SentadoFlor del vientoÁguila Dorada...estiveron elavorando os seus totem Indios a pasada semana... cos seus cantos a ritmo de "ortan chirivi" invocaron a lorenzo para que non nos olvidara!

We´re Going on a Little Bear Hunt

The five year old kindergarten class enjoyed performing 'We're going on a Bear Hunt" by Michael Rosen. We hope hope you all enjoy their performance too  as they swishy-swashy and splash-splosh through the school corridor.⁠⁠⁠⁠

Letras Galegas 2017

O pasado 16 de maio celebramos no cole o día das letras galegas, e como xa ven sendo tradición na nosa escola fixémola cunha xincana!

Para quen non sepa como funciona, é un xogo de pistas que te levan a realizar probas relacionadas co autor homenaxeado, Carlos Casares. É unha actividade na que participan nenos e nenas de todas as idades, e todos e todas son imprescindibles...e o traballo en equipo é a fórmula para poder gañar!
Foi unha tarde moi entretida!
Ao final o grupo gañador foi "Rosalía de Castro", formado por Juanma, Naiara Cambeiro, Eloy, Ánxela, Yoel,, Uxía, Martín, Érika Álvarez, Leticia e José Antonio. Noraboa campións! Puideron disfrutar dun gran tesouro pero... compartiron parte do botín con todo o colexio!

Campionato Provincial Atletismo en Pista

O pasado 20 de maio tivo lugar, na Pobra do Caramiñal, o Campionato Provincial de Atletismo en Pista.

O noso alumnado conseguiu uns magníficos resultados:

• Pablo Costa Carabel: 1º na proba de 1000 metros lisos, categoría benxamín e, polo tanto, CAMPIÓN PROVINCIAL.

• Pablo Costa Carabel: 2º na proba de lanzamento de peso, categoría benxamín.
  • Samuel Lema Pereira: 3º na proba de lanzamento de peso na categoría alevín.
  • Samuel Lema Pereira: 11º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Ainhoa Trillo Pousa: 8º na proba de 60 metros lisos, en categoría alevín.
  • Carla Arias Quintáns: 12º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Carlos Costa Carabel: 6º en 1000 metros lisos, na categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 5º en lanzamento de martelo, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 9º en lanzamento de disco, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 10º en lanzamento de peso, categoría infantil.

O MAR NA ESCOLA 2017

Alumnado