Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que poidamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

Contamos e recollemos contos nados no Camiño

Esta actividade, que se levou a cabo o pasado xoves, consistiu nunha saída do alumnado de 3º/4º/5º/6º de Educación Primaria que percorreu un tramo do Camiño representativo do fito Xacobeo e preto do noso centro. Durante a actividade, recolléronse historias e olladas: en palabras do propio narrador: "o guión da contada que acompañará a saída recolle os contos e as cancións que se van narrar na pequena camiñada que realizaremos co grupo escolar. Nel están presentes algunhas das historias que circulan con profusión na rica literatura popular de Galicia. Por suposto non esgotan o tema, pretenden ser un divertimento festivo que roma o formalismo e dinamice o grupo e no que as rapazas e rapaces recoñezan algúns dos personaxes, dos lugares e das historias que dun xeito ou doutro seguen formando parte da súa cultura oral..."

Chega o Samaín...

A HALLOWEEN TREAT

It´s that time of the year again and in Santa Eulalia the grade 5 and 6 students decided to make Candy Apples. The making of Candy Apples is a very traditional thing to do in Halloween as the students found out. It´s also a great way to learn new vocabulary while having lots of fun. A great intercultural experience!

Revista "Cousiñas 2016/2017"

Podes ver a revista escolar deste curso facendo clic aquí.

Listaxes provisionais de solicitudes admitidas/excluídas no fondo solidario de libros de texto

Mañá, martes 04 de xullo, sairán publicadas as listaxes provisionais de admitidos e excluídos con respecto á convocatoria de participación no fondo de libros de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria. Estarán expostas no taboleiro de anuncios do centro.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación da listaxe provisional.

El principe ceniciento

Sandra,Iker, Brais e Dayana na materia de "Valores cívicos e sociais" elaboraron a fermosa historia de "El príncipe ceniciento". Un duro traballo no que ademais de facer as ilustracións deste conto traballaron os valores que con eles conleva e gravaron tamén os audios.
Esperamos que vos guste!

Tótems

Luna Bailarina,  Cabalo LocoZorro SaltarínPrincesa IndiaCorazón AzulTortuga EequenaOso Brillante,Toro SentadoFlor del vientoÁguila Dorada...estiveron elavorando os seus totem Indios a pasada semana... cos seus cantos a ritmo de "ortan chirivi" invocaron a lorenzo para que non nos olvidara!

We´re Going on a Little Bear Hunt

The five year old kindergarten class enjoyed performing 'We're going on a Bear Hunt" by Michael Rosen. We hope hope you all enjoy their performance too  as they swishy-swashy and splash-splosh through the school corridor.⁠⁠⁠⁠

Letras Galegas 2017

O pasado 16 de maio celebramos no cole o día das letras galegas, e como xa ven sendo tradición na nosa escola fixémola cunha xincana!

Para quen non sepa como funciona, é un xogo de pistas que te levan a realizar probas relacionadas co autor homenaxeado, Carlos Casares. É unha actividade na que participan nenos e nenas de todas as idades, e todos e todas son imprescindibles...e o traballo en equipo é a fórmula para poder gañar!
Foi unha tarde moi entretida!
Ao final o grupo gañador foi "Rosalía de Castro", formado por Juanma, Naiara Cambeiro, Eloy, Ánxela, Yoel,, Uxía, Martín, Érika Álvarez, Leticia e José Antonio. Noraboa campións! Puideron disfrutar dun gran tesouro pero... compartiron parte do botín con todo o colexio!

Campionato Provincial Atletismo en Pista

O pasado 20 de maio tivo lugar, na Pobra do Caramiñal, o Campionato Provincial de Atletismo en Pista.

O noso alumnado conseguiu uns magníficos resultados:

• Pablo Costa Carabel: 1º na proba de 1000 metros lisos, categoría benxamín e, polo tanto, CAMPIÓN PROVINCIAL.

• Pablo Costa Carabel: 2º na proba de lanzamento de peso, categoría benxamín.
  • Samuel Lema Pereira: 3º na proba de lanzamento de peso na categoría alevín.
  • Samuel Lema Pereira: 11º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Ainhoa Trillo Pousa: 8º na proba de 60 metros lisos, en categoría alevín.
  • Carla Arias Quintáns: 12º na proba de lanzamento de xavelina, categoría alevín.
  • Carlos Costa Carabel: 6º en 1000 metros lisos, na categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 5º en lanzamento de martelo, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 9º en lanzamento de disco, categoría infantil.
  • Lucía Rodríguez Sendón: 10º en lanzamento de peso, categoría infantil.

Alumnado

Pais/Nais