Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que poidamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

A mestra Tomasa

O pasado mércores tivemos unha visita moi especial!  Grazas á área de Lingua da Deputación de a Coruña e ao Servizo de Normalización Lingüística do Concello de Dumbría, a compañía de teatro "Duende Sico" convertiu o noso cole nun bosque encantado cheo de historias e música en directo! "A mestra Tomasa" foi unha divertida obra de teatro onde o pasamos xenial escoitando divertidos contos. E ademais, os maiores do cole puidemos elaborar uns fermosos marcapaxinas.

Coa lingua fóra

O MAR NA ESCOLA 2017

Hoxe tivo lugar, no CEIP Santa Eulalia de Dumbría, unha charla dirixida ao alumnado que vai participar una ano máis no programa "O mar na escola-Xogando co vento".

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2017-2018

O prazo de presentación de solicitudes abrangue do 1 ao 20 de marzo. As solicitudes poderán realizarse de xeito telemático a través da aplicación "admisionalumnado" da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria ou poden presentarse no propio centro.

A normativa do proceso está contemplada pola Orde do 12 de marzo de 2013 modificada pola Orde do 25 de xaneiro de 2017.

Descargue desde aquí o impreso de solicitude de matrícula

Campeonato Provincial Campo a través

Pablo Costa Carabel proclamouse CAMPIÓN PROVINCIAL de Campo a través. Noraboa Pablo!

Día escolar da non violencia e da paz

O pasado 30 de xaneiro celebrouse o "Día escolar da non violencia e da paz", e para levar a cabo esta conmemoración no noso cole fixemos varias actividades.
O propio día elaboramos uns bandeiríns cos que agora decoramos os corredores: na planta baixa temos pombas e no piso de arriba "mans brancas pola paz".
Como ese día estaba chovendo non puidemos facer a seguinte actividade, que pospuxemos ata que mellorou o tempo. Nesta ocasión tiñamos desexos de paz escritos en corazóns que colgamos nas árbores e esperemos que se cumpran!

Campeonato Intercomarcal Campo a Través

Pablo conseguiu clasificarase para o Campionato Provincial ao quedar 2º na súa proba!

Guía de lectura para a Paz

Visita de Papá Noel

O pasado 20 de decembro tivemos unha visita moi especial no noso cole: recén chegado dende o Polo Norte, Papá Noel estivo con nós para poder facerlle entrega das nosas cartas ou contarlle os nosos desexos de Nadal! Aquí vos deixamos un vídeo cunhas cantas fotos que sacamos. Esperamos que vos gusten.
Ah! E queremos darlle moitísimas grazas a "Papá Noel" por acompañarnos neste día tan especial para todos os pequen@s!

Alumnado

Pais/Nais