Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que poidamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

Entrega de carnet da biblioteca

Hoxe, 12 de decembro, entregamos os carnets da biblioteca a todo o alumnado do noso centro:

Equipo de biblioteca 2019/2020

O equipo de biblioteca do alumnado para o curso 2019/2020 estará composto por ...

Serán os responsables de xestionar as actividades para o presente curso.

SAMAÍN 2019

Listaxe provisional de admitidos - Fondo de libros

Hoxe, 11 de xullo, publícase a listaxe provisional de admitidos no fondo de libros para o curso 2019/2020.

Poden consultar a listaxe no taboleiro de anuncios do centro ou na aplicación "Fondo libros", na sección "Cidadán" da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

O período de reclamacións será de dous días hábiles seguintes á publicación desta listaxe.

A listaxe definitiva publicarase o 19 de xullo.

Poderán recoller os cheques de material e de axudas de libros na semana do 22 ao 26 de xullo.

Letras Galegas

O día 16 de maio festexamos as Letras Galegas. Fixemos unha gymkhana con diferentes probas en torno á figura de Antón Fraguas. Ademais, ao longo da semana, realizáronse diversas actividades relacionadas con esta conmemoración.

Córax

No terceiro trimestre o alummando de Educación Infantil e 1º, 2º, 3º, e 4º de Educación Primaria realizou unha visita a Córax, onde puidemos ver de preto leóns, tigres emonos entre outros animais. O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria foi de excursión a Madrid.

Concerto didáctico

A través do CEFORE, o alumnado do CEIP Santa Eulalia de Dumbría disfrutou dun concerto didáctico de música tradicional o 3 de maio na biblioteca do centro.

Semana do Libro

Este ano para conmemorar a semana do libro, ademais do traballado en cada titoría, todo o colexio realizou un obradoiro de encuadernación da man dos usuarios de Aspadex.

Robótica

A través do Concello de Dumbría, todo o alumnado do CEIP Santa Eulalia de Dumbría iniciouse no mundo da Robótica. Foi unha actividade que tivo lugar ao longo dos meses de abril e maio nos recreos do comedor.