Pretendemos que a nosa web sexa unha xanela sempre aberta pola que poidamos mostrar o noso quefacer cotián nesta andaina tan complexa e incrible como é ensinar e aprender.

Semana da Prensa

O alumnado de 3º curso de Educación Primaria realizou o seguinte traballo co motivo da Semana da Prensa:

Día Internacional da Muller

O alumnado da área de Alternativa de 3º/4º elaborou o seguinte mural co motivo do Día Internacional da Muller o 8 de marzo:

Día de Rosalía de Castro

O alumnado do CEIP Santa Eulalia de Dumbría, co motivo da celebración do día adicado a Rosalía de Castro o 24 de febreiro, elaborou o seguinte mural:

Concerto didáctico

O pasado 2 de marzo o CEIP Santa Eulalia de Dumbría asistiu a un concerto didáctico que tivo lugar na Casa de Cultura de Cee.

"O mar na escola"

Iniciamos hoxe, luns 5 de marzo, unha nova edición do programa "O mar na escola". Hoxe tocou clase teórica.

Admisión de alumnos/as 2018-2019

Aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión de matrícula para o curso 2018-2019:

• Prazo de presentación: do 01 ao 20 de marzo.
  • As solicitudes de admisión pódense recoller no centro escolar ou ben descargalas a través da páxina web: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/
  • Tamén é posible cumprimentalas a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal/detalle-procedemento?codtram=ED550B
  • Lémbrase que cada alumna ou alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar.
  • Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.a.e., achegarán a documentación pertinente.
  • A solicitude terá que estar asinada por calquera dos titulares da patria potestade ou representantes legais. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade esta atribuía a un deles. En ambos casos, será necesario presentar xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente, agás nos casos de violencia de xénero.
  • O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.
  • O alulmnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Quen dixo medo?

O mércores 21 de febreiro tivo lugar no CEIP Santa Eulalia de Dumbría, a través da Deputación da Coruña e do Concello de Dumbría, unha serie de contacontos e obradoiros de manualidades para o alumnado de Educación Infantil. Ademais, os cursos de 4º e 5º de Educación Primaria desenvolveron unha xincana coeducativa "Sen violencia, sen medo".

CAMPIONATO GALEGO DE CAMPO A TRAVÉS

O 17 de febreiro tivo lugar na Pobra do Caramiñal o Campionato Galego de Campo a Través, onde Pablo Costa Carabel, alumno do CEIP Santa Eulalia de Dumbría, acadou un máis que meritorio oitavo posto na categoría alevín masculino. Noraboa Pablo!

Aberto o prazo de reserva de matrícula 2018/2019

Aberto o prazo de reserva de matrícula para o próximo curso!

Descarga do impreso

Paz 2018