4º, 5º e 6º EI

TRABALLO COA APP DRAWNIMAL

(Premer na imaxe)

CONTACONTOS DE LEOTOLDA

O máis importante: como é Leotolda?

Despois de ler o conto de Leotolda, creamos a nosa propia. ¡A imaxinar!

Xa creada, debuxámola tendo en conta as características que nos di o conto.

CONTACONTOS O MONSTRUO DE CORES VAI AO COLE

Aínda que esta actividade xa se realizou no inicio de curso, canto partido lle estamos a sacar a estes monstruos de cores na nosa asamblea.

RESOLUCIÓN CONCURSO DO COLEXIO DE PODÓLOGOS DE GALICIA

Agradecemos ao Colexio Oficial de Podólogos de Galicia os obsequios enviados para os participantes no concurso de Nadal e así como tamén para o resto do alumnado do centro que non participou. Moitísimas Grazas.

Contacontistas de poesía - ED. INFANTIL

Grazas á Maleta Viaxeira aportada polo CFR de Ourense, os alumnos de Educación Infantil poidemos desfrutar de varios contos de poesía, e entre todos eles o que máis nos gustou foi este, así que decidimos recitalo e qué ben nos quedou!

CONCURSO DE POSTAIS

O Colexio Oficial de Podólogos de Galicia ofreceu a posibilidade de que as familias e os nenos de Educación Infantil creasen unhas postais de Nadal onde os "protagonistas" sexan os pés. E moitas familias así o fixeron, así que moitas grazas pola vosa participación.