MENÚS DO GRAN COMEDOR

MENÚ GRAN COMEDOR MAIO 2024

MENÚ GRAN COMEDOR ABRIL 2024

COME LOCAL

O CEIP San Marcos de Cartelle é un dos centros escolares participantes na IV edición da "COME LOCAL", campaña para promocionar os produtos galegos de proximidade e con indicativo de calidade, impulsada pola Xunta de Galicia a través da Axencia Galega da Calidade Alimentaria. Cartelle é un dos 17 concellos integrantes do GRD11 Adercou.

Entre outras cousas, estase achegando varios produtos galegos con certificado de calidade (DOP, IXP e Ecolóxicos de proximidade) a cada un dos comedores para dar a oportunidade de que os nenos e nenas poidan degustar varios produtos dunha excelente calidade con orixe Galicia e cunha trazabilidade garantida.

As imxes corresponden á elaboración feita co produto achegado pola IXP Ternera Gallega, un produto dunha elevada calidade que, como veredes, fixo as delicias dos seus comensaisCanso

Outra das accións que se están a facer dentro desta campaña, é o establecemento de sinerxías con produtores galegos con certificado de calidade DOP, IXP e Ecolóxico de proximidade; axuda con ferramentas que faciliten o cálculo do gasto "escandallo"; accións formativas dirixidas a equipos de cociña, equipos directivos e estudantes; e asesoramento ao persoal de cociña sobre aprovisionamento.

#volveaComelocal #GaliciaEtiquetaCalidade #Comelocal2023 # ExperienciasDeCalidadeGalicia #CalidadeAlimentaria #GaliciaComeLocal #Axenda2030 #ODS2 #ODS4 #ODS8 #ODS11 #ODS12 @slowfoodcompostela

Álbum: COME LOCAL 2023 2024 -> DEGUSTACIÓNS

MENÚ GRAN COMEDOR MARZO 2024

MENÚ GRAN COMEDOR FEBREIRO 2024

MENÚ GRAN COMEDOR XANEIRO 2024

MENÚ GRAN COMEDOR DECEMBRO 2023

MENÚ DE NOVEMBRO

MENÚ DE OUTUBRO

MENÚ SETEMBRO 2023

MENÚ MÉRCORES 13 DE SETEMBRO DE 2023

MENÚ DO COMEDOR LUNS 11 SETEMBRO 2023

Nuns días colgarase o menú completo do mes de setembro!