NOVO CURSO ESCOLAR

LISTADOS DE MATERIAL

EXCURSIÓN FIN DE CURSO

Aproveitando o proxecto no que estivemos inmersos este curso: "O Sabor da aventura está no

mar", aproveitamos e fixemos a nosa excursión de fin de curso a Vigo coas seguintes visitas:

-         Visita ao aeroporto de Vigo.

-         Ruta en autobús pola zona Franca de Vigo e o Berbés.

-         Paseo, xantar e baño na Praia de Samil.

-         Ruta en autobús por Castrelos e o estadio de Balaídos.

Pica na imaxe para ver as fotos

SAÍDA Á HÍPICA

No mes de xuño os nenos/as de Educación Infantil e Educación Primaria disfrutaron dunha saída

na contorna facendo unha visita ao centro ecuestre  “O mundil” en Nogueiró.

Visitaron os establos e aprenderon aspectos sobre a anatomía dos cabalos.

Participaron nas tarefas de aseo e coidado do cabalo: peitearlle o pelo, limparlle as ferraduras…

Coñeceron a outros animaliños que conviven no centro e por suposto deron unha pequena volta

a cabalo.

Pica na imaxe para ver as fotos.

MAGO MARTÍN

Este curso tamén recibimos a visita do Mago Martín que a través da maxia contounos as aventuras de Marco Polo.

Pica na foto para ver as fotos.

AS FAMILIAS TAMÉN CONTAN

Un ano máis a través da biblioteca levouse a cabo unha actividade de animación á lectura chamada “As familias tamén contan”. Nesta actividade os alumnos/as acompañados por algún familiar contábanlle ao resto dos seus compañeiros/as un conto. Neste curso tivemos a visita da familia de Aurora e Inés, que viñeron acompañadas pola súa nai. Contáronnos os contos: “As redes de Inés” de Elvira Riveiro, “Inés del revés” de Anita Jeram e “Un rato díxolle á lúa” de Antonio García Teijeiro.

Moitas grazas familia pola vosa participación!

SAÍMOS NA TVG!

Xa podedes ver o programa que grabaron os Bolechas para a Televisión de Galicia no noso cole.

Pica no seguinte enlace para ver o programa

SAÍDA A BANDE

Un ano máis participamos no Festival de Teatro en Bande.

Este ano aproveitando o proxecto “O sabor da aventura está no mar”, os nenos e nenas de 4º, 5º e 6º interpretaron unha obra mariñeira titulada:“Os pescadores e a serea”

Despois da función de teatro aproveitamos que estabamos en Bande e fomos ao museo de Aquís Querquennis. Rematamos o día cun xantar campestre.

Queredes ver as fotos? Pica na imaxe

SEMANA DA AUGA E DA ÁRBORE

Como cada ano celebramos A Semana Escolar da Auga e da Árbore coa plantación dunha árbore no patio do noso colexio. Este ano plantamos a “Ambrosio”, un bidueiro.

Pica na imaxe para ver as fotos

HORTO ESCOLAR

Este curso en colaboración coa  ANPA   estamos moi ilusionados con este proxecto que acabamos de comezar: “Elaboración de compost”.

Toda a comunidade educativa está volcada no mesmo.

Nas clases explicouselleósnen@s en que consistía a compostaxe, e eles son os encargados tódolos días de reciclar os restos que se producen no comedor.

Levamos para o colexio un compostador e materiais para comezar a plantar un horto.

Os nososprimeiros cultivos foron amorodos e leitugas.

Pica na imaxe para ver as fotos.