Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Domingo Marzo 19, 2017 »
Start: 19/03/2017 11:48

COMPETICIÓN DE FÚTBOL CO "DEPORTE ESCOLAR"

Os nosos compañeiros e compañeiras de 5º e 6º de primaria participaron nunha competición de fútbol sala na Merca contra o alumnado deste centro e o de Toén. Pasárono moi ben e, aínda que non gañaron, case o consiguen!!

Start: 19/03/2017 11:52

"NUNCA SEN ALMORZO"

Como todos os anos, este venres 17 de marzo tivo lugar no noso centro a actividade "Nunca sen almorzo". Esta actividade, organizada pola Xefatura Territorial de Sanidade de Ourense e levada a cabo por Puri, pretende concienciar ao alumnado da importancia do almorzo na nosa alimentación, así como da adquisición duns hábitos de vida saudables.

A través do conto de Pipo e Tuno, os nenos e nenas de infantil, primeiro e segundo de primaria reflexionaron sobre a importancia de durmir entre 8 e 10 horas, de non ver demasiado a tele ou de non comer moitas lambetadas. Por outro lado, Puri faloulles aos nenos de terceiro, cuarto, quinto e sexto da necesidade de coidar o noso corpo, así como da hixiene persoal.