Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Maio 23, 2014
Start: 23/05/2014 17:32

Seguimos así de animad@s correndo por Ourense!

E temos que ser moit@s mais!

Agardámosvos na seguinte carreira!

Start: 23/05/2014 17:52

Durante dez días tivemos no colexio a exposición itinerante de traballos sobre as árbores realizadas na Coordinadora Comarcal de Equipos de Normalización e Dinamización Lingüística Terra de celanova - Baixa Limia.

Start: 23/05/2014 17:58

A Semana das Letras Galegas veu cargadiña de actividades.

Non faltaron as saídas ao teatro, estivemos no Auditorio Municipal de Ourense desfrutando coa obra "Trogloditas" e participamos nos XIX Encontros de Teatro de Bande coa obra "O Dilema do 6".

Coñecemos con detalle ao homenaxeado Xose María Díaz Castro e, por suposto! ampliamos o noso mural de escritores galegos!

Luns Xuño 16, 2014
Start: 16/06/2014 15:37

Ademáis de percorrer parte do pobo de Cartelle, os alumnos e alumnas de Ed. Infantil realizamos unha visita moi especial: a panadería do pobo! Alí coñecemos os segredos do pan tan saboroso que comemos a diario no colexio.

Start: 16/06/2014 15:45

Realizamos a IV convivencia da Coordinadora de Equipos de Normalización e Dinzamización da Lingua Galega Terra de Celanova - Baixa Limia.

Nesta ocasión o IES Celso Emilio Ferreiro de Celanova organizou un roteiro dende as portelas de Verea ata Celanova.

Na andaina e posterior tempo de almorzo e lecer estivemos xunto con compañeiros do IES  de Celanova, IES de Bande, e os Ceips de Bande, Muiños e Entrimo.

Xa hai que ir pensando na vindeira edición!

Start: 16/06/2014 16:01

Fantástica xornada a que pasamos en Leiro. Nun espazo natural realizamos diversas actividades lúdicas que tiveron o seu prato forte nas primeiras horas da tarde coas esferas e as canoas no río Avia.