ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-2022

As familias que desexen solicitar praza para o próximo curso deberán presentar a instancia e documentación complementaria do 1 ao 22 de marzo.

Neste apartado poden consultar toda a información sobre o centro e a normativa deste procedemento:

Documentación a presentar:

• Solicitude de admisión – anexo II (Documento: ED550B)
  • Fotocopia do DNI ou copia do libro de familia do alumno
  • Certificado de matrícula, agás alumnado de 4º de Educación Infantil (3 anos).

Información do proceso. Calendario, prazos de presentación de solicitudes e documentación, normativa, prazas, servizos que oferta o centro...

Solicitude de admisión ANEXO II (galego).

Solicitude de admisión ANEXO II (castelán).

Presentación telemática da solicitude de praza.

Decreto de admisión de alumnos.

Orde de admisión de alumnos e modificacións á mesma.

Instruccións da Dirección Xeral de Centros e R. H.

Resultado do sorteo público das letras de prioridade para resolver os empates no procedemento de admisión de alumnado no curso 2021/22.

Proxecto educativo.

Tríptico informativo sobre o centro.

Plano de situación do centro.

Video das instalacións.

En conserxería poden recoller a instancia de solicitude (Anexo II) e a información do centro poden consultala nesta páxina web.