ADMISIÓN DE COLABORADORES NO COMEDOR ESCOLAR. CURSO 2011-2012

COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP SADA Y SUS CONTORNOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2011-2012.

As nais, os pais e os/as titores/a legais de alumnos deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2011-2012, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares  usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan en Dirección.
O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 30 de setembro de 2011, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 31 de decembro de 2011.
Durante o curso escolar 2011-2012 so se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas.
Sada, 1 de setembro de 2011

Impreso de solicitude.