Números anteriores

Aloumiños 2022

Esta é a edición nº 31 da nosa revista escolar Aloumiños. As marabillas de Ponte Sampaio e a súa contorna e o poeta ourensán Florencio Delgado, foron protagonistas neste curso.

Aloumiños 2021

Remata o curso 2021/22 e preséntase o nº 36 da nosa revista escolar. Volve ao seu formato habitual, en papel, trala súa versión dixital do curso anterior.

Aloumiños 2020

Ricardo Carvalho Calero acompáñanos no nº 35 da nosa revista escolar. Esta vez só en versión dixital por mor da suspensión de clases presenciais, consecuencia da crise sanitaria motivada polo Covid-19.

Aloumiños 2019

Antón Fraguas percorre con nós o Camiño Portugués, nesta nova edición, a nº 34, da revista escolar do CEIP de Ponte Sampaio.

Aloumiños 2018

Coa nosa querida María victoria Moreno chega o nº 33 da nosa revista Aloumiños.

ALOUMIÑOS 2017

Co protagonismo de Carlos Casares chega o nº 32 de Aloumiños.

Aloumiños 2016

Este é o nº 31 da revista escolar "Aloumiños". Disfrutádea

Aloumiños 2015

Coincidindo co recoñecemento a D. Xosé Filgueira Valverde, no Día das Letras Galegas, editamos o nº 30 da nosa revista escolar. Disfrutádea.

Aloumiños 2014

No remate do curso aparece ALOUMIÑOS. Nesta edición, a nº 29, dous personaxes aparecen destacados: Xosé María Díaz Castro e Nelson Mandela.

Aloumiños 2013

Outro ano máis chega o final de curso e con el un novo número da nosa revista escolar.