MATRÍCULA 2020/21

PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2020/21

1.  NORMATIVA REGULADORA

2. CALENDARIO PROCESO DE MATRICULACIÓN

Tendo en conta o exposto, e por proposta da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, o Cecop toma razón de que a consellería ditará resolución acordando as seguintes cuestións:

1. Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

2. Novos prazos do procedemento.

a) De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.

b) Novos prazos do proceso:

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo.

- Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

3. DESCARGA DE DOCUMENTOS

Reserva de praza (do 1 ao 15 de febreiro): Presentación de Anexo I na Secretaría do Centro.

Descargar Anexo I (secundaria IES de Soutomaior)

Descargar Anexo I (Infantil CEIP de Ponte Sampaio)

Solicitude de admisión (do 11 ó 18 de maio): Presentación de solicitudes na Secretaría do Centro. Deberase presentar cumprimentadas as catro primeiras follas  do impreso de solicitude e fotocopia do DNI do neno/a ou do libro de familia.

Descargar Impreso de Solicitude (Anexo II).

Formalización de matrícula (do 1 ó 10 de xullo): entregando na Secretaría a seguinte documentación:

- Impreso de matrícula (Anexo III).

- Ficha de Secretaría.

- Autorización do uso da imaxe.

- Cuestionario lingua materna (só alumnado de E. Infantil 3 anos).

- 2 fotos tamaño carné.

- Fotocopia da tarxeta de prestación sanitaria.