Infantil, Primaria, Educación especial, Inglés, Blogs, Educación física

Aniversario de Oliver e de Álvaro

Boas tardes familias, por aquí vos deixo as fotiños dos aniversarios máis recentes que foron o de Oliver e o de Álvaro.

Espero que sexan do voso agrado.

Un saúdo.

Un breve resumo deste 2º trimestre

Boas tardes familias!!

Por aquí vos deixo un resumo do que foron os nosos pasiños polo cole neste 2º trimestre.

Un saúdo!!

ANIVERSARIOS DE FEBREIRO

Ola familias!! Aquí vos deixo as fotiños dos cumples de Cataleya e de Vega.

Un saúdo

fotos de remate do 1º trimestre

Boas familias!!

Déixovos por aquí algunhas fotiños das saídas e dos traballiños que andivemos a facer nestos meses.

Cumpleanos do mes de Decembro

Ola familias!

Os nosos primeiros pasiños polo cole

Boas familias, á fala María a titora do grupo de 3 aniños do cole.

Como xa sabedes, estos primeiros meses os vosos pequeniños/as estiveron facendo a súa primeira toma de contacto co cole e cas mestras e mestres. Todo era novo para eles/as e a algúns costoulles un pouco os primeiros días ainda que pronto as risas e os xogos se apoderaron da nosa clase.

Día Internacional Contra a Violencia de Xénero

Os alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria traballaron moi duro e en equipo para facer unha espectacular, sentida, emotiva... coreografía da canción de Malú e Manuel Carrasco "Que nadie". Ensaiaron moi duro con Lúa (a mestra de Educación Fisica) e Lidia (a súa titora). Para ver o resultado preme na imaxe e goza do vídeo. *O vídeo non se pode ver en dispositivos móbiles porque o audio ten dereitos de autor pero dende os ordenadores non debería dar problemas.

8 de Marzo : Día da muller traballadora

8 de Marzo : Día da Muller